• Eili

BIM Maj, 2016

carooanna skrev 2016-05-04 08:17:29 följande:

Negativt på BIM +1. Besviken, men helt okej, bara första försöket. Men lite svårt har jag att tro på det. Mått så illa och varit känslig för lukter, så som förra graviditeten. Men men mensen dyker säkert upp snart. Ska njuta av lite vin i helgen, snart är man förhoppningsvis gravid och det blir inget på länge.

Grattis till er som plussat!

Behöver inte vara kört. Jag fick negativt på bim +4 men var gravid. Då jag gjorde ett test några dagar senare för att mensen aldrig kom :)
  • Eili
    carooanna skrev 2016-05-04 18:38:55 följande:

Intressant! Jag plussade på BIM + 5 tror jag det var med dottern. Men då hade jag testat negativt på BIM -4 tänkt "äh det blir inget" och sen inte testat då förrän fem dagar efter beräknad mens. Så kanske kanske är jag sådan som inte kan testa tidigt :) hoppas kan man alltid.

Jag hållet tummarna för dig! :)
  • Eili
    LiThPo skrev 2016-05-08 09:11:51 följande:

Är i Bim -3 idag. Kunde inte hålla mig. Är detta ett plus? eller är det jag som inbillar mig att det är det. Då jag har en sån stark önskan att bli gravid.

Det ärr ett tydligt plus :) Grattis!
  • Eili
    WasaE skrev 2016-05-20 20:02:42 följande:

Bim +3/4 ingen mens. Spökstreck på cb gravtest men är nu blankt. Inga tecken på att mensen är på g men har heller inga gravidsymptom.

Kluven just nu men har ett test kvar. Frågan är om jag ska vänta ett par dagar för att jag kanske är en låg hormonare? (Har testat sent med mina tidigare barn)

Jag fick negativt på BIM+4 så trodde inte jag var gravid utan började vänta på mensen. Gjorde ett test 6 dagar senare för att mensen inte kom och då blev det plus och nu är jag i vecka 19 :)
  • Eili
    WasaE skrev 2016-05-20 20:28:31 följande:

Okej!

Ja hoppet har väl inte riktigt lagt sig än.

Kanske ska vänta 5dagar innan nästa test?

Gör det!

Kan du ha haft ägglossning senare än vad du tror?

Håller tummarna för att det bor en liten där inne.

Brukar din mens vara sen annars?
  • Eili
    WasaE skrev 2016-05-20 20:28:31 följande:

Okej!

Ja hoppet har väl inte riktigt lagt sig än.

Kanske ska vänta 5dagar innan nästa test?

Kan även tillägga att jag inte hade några symtom innan jag plussade heller. Bara lite molvärk dagarna innan jag tog andra testet vilket fick mig att tro att mensen va på g. Nästan direkt efter plusset började brösten ömma.
Svar på tråden BIM Maj, 2016