• Fru365

BIM Maj, 2016

Hej alla, jag är på Bim -5 idag.. Försökt att skaffa barn nu i ett år.

Har varit och tagit några tester ang min ägglossning och allt ser fint ut. Sambon ska lämna prov om två veckor.

Men jag kan inte låta bli att hoppas även denna månad:)

Min symptom är ont i svanken, öma bröst men den högra värker mer än den vänstra.

Molvärk vagt.

Jag är test junkie självklart så testa jag mig idag. Fick ett jätte skumt svar, sträcket försvann efter 5 min.

Bim 9/5

Hoppas alla plussar denna månad ??

• Fru365

Hej alla,ska ha bim den 9:e

Kunde inte hålla mig från att testa idag allså bim -2

Jag tycker det finns ett streck

Nån som ser det jag ser? Eller inbillar jag mig?

• Fru365

Jag vågar inte hoppas.. Men jag har bim på måndag.. Så får vi se om det blir starkare...Håller tummarna för er och håll era för mig :)

Videungen skrev 2016-05-07 18:17:43 följande:

Man anar ju något svagt! Hoppas :) Men jag själv har fått liknande som visade sig bara vara ett spökstreck. CB är himla struliga verkar det som. Men jag håller tummarna! testa om någon dag igen :) Då måste det ju synas mer isf!

mamalolo skrev 2016-05-07 18:53:13 följande:

Ser också ett svagt streck! Spännande!

annamfamilj skrev 2016-05-07 18:31:37 följande:

Inbillar mig ett svagt streck där.

• Fru365

Jag vågar fortfarande inte hoppas med tanken på att vi har försökt i ett år nu, och har inbillad mig en massa sträck som inte fanns.. Men bim imorrn, har ett test kvar hemma., jag lovar att lägga upp bilden sen..

Hur går det för dig?

langtanefterbaby skrev 2016-05-08 20:54:30 följande:

Tydligare idag än igår ju! Kul! Kan nog våga mig på ett grattis även om det är svagt digitalt imorgon??

Svar på tråden BIM Maj, 2016