• Sali2015

BIM Maj, 2016

Hej, någon som tagit temp och så och plussat eller som gjort det vid en tidigare graviditet?
    Jag har BIM imorgon och för skojskull tog jag tempen imorse (läs: brukade tempa varje morgon förr men gav upp för tyckte aldrig min temp höjdes något märkbart) men imorse var min temp 36,8. Min standard temperatur på morgonen brukar vara 36,2-36,4  som mest. Särskilt dagen innan mens brukar den va extra låg, det är så jag ofta testar utan att slösa pengar på gravtest. Så idag kan jag ju säga att hoppet flög upp, men vet inte om skillnaden är för liten kanske? Vad tror ni? 

Hoppasss!! Idag är dessutom exakt ett år sedan jag la ppillrena på hyllan och började försöka få bebis

• Sali2015

Tjejeeeer!!!! Min temp var 36,8 igår vilket är en halv grad högre än jag någonsin haft på morgonen, vågade inte hoppas så mätte igen på kvällen igår och då hade ag 36,5 så kände att japp, som alltid så kommer mensen som vanligt. Idag är BIM och idag tempa jag 37,1 och har mått illa och varit yr hela morgonen trots intag av både frukost, kaffe, och vatten. Inga tecken som helst på mens men vågar för sjutton inte testa. Om inget hänt till på lördag så testar jag då. Tempa igen nyss och då är den 37,7 vilket jag har när jag har feber då min egen temp är så låg. Men mår toppen, bortsett från illamåendet. Åh kan det vara min tur äntligen efter ett års försök!!? :D :D

• Sali2015

Hej! BIM igår, ingen mens, temp stdigt 1 grad högre än vanligt. Har försökt bli gravida i ett år nu så nu ska jag våga mig på ett test imorgonbitti. Vågar knappt hoppas! Önska mig lycka till :D

• Sali2015
    Deni81 skrev 2016-05-06 23:08:51 följande:
    Lycka till! Hejar på dig för jag vet hur det är att vänta mer än ett år
    Det blev inget plus denna månad, fortsatte tema tills den sjunkit 0,3 grader och där kom mensen på kvällen. Ska påbörja utredning nu den 26e maj så det känns ändå inte så hemskt :)
Svar på tråden BIM Maj, 2016