Inlägg från: Enlängtan |Visa alla inlägg
  • Enlängtan

BIM Maj, 2016

Hej, hoppar gärna in här om jag får ? :)

Är 27 år, bor högt upp i Norrland med min sambo som är ett år yngre. Fick första barnet 2014 och har inte ätit några p-piller efter det utan använt kondom men nu är det dags för att försöka på ett syskon.

Vi är inne på första försöker och BIM är 21 maj.

• Enlängtan

Grattis till er som plussat, så himla kul

Jag längtar så till BIM för att få se om det tagit sig eller inte, har ingen direkt koll på när exakt jag har ÄL men enligt app för min menscykel så borde det ha varit igår. Nu är det alltså bara att invänta slutet på månaden alltså, även om det känns som att man inte kan ha sån tur att det tar sig direkt, förra gången tog det sig på andra försöket

• Enlängtan
    Tra3dockan skrev 2016-05-10 10:38:05 följande:

Vilka har BIM i slutet av månaden, runt 24-sista maj?

Hej! Jag har BIM 21 maj så längtar efter nästa helg för att se om vi lyckats ;)
  • Enlängtan

Ångrar att jag aldrig skrev upp några tidiga symptom när jag blev gravid med första barnet, känns som att jag känner en massa symptom men gissa på att jag inbillar mig (önsketänkande) ;) Bara hålla ut till nästa helg, har iaf beställt gravtest så man har att testa med sen.

• Enlängtan
    Salladull skrev 2016-05-18 19:53:21 följande:

Jag har bim om 3 dagar. När har ni bim?

På lördag den 21 maj :)
  • Enlängtan
    Milie skrev 2016-05-18 20:55:31 följande:

Vill vi har BIM-listan i en post som uppdateras allt eftersom? Det blir ju en himla massa text om man ska uppdatera trådstarten. Jag sitter vid dator och kan göra en lista för den halva som är kvar av månaden. Hit me med era BIM-datum bara! Välj själv hur mycket info ni vill ha med. Kan ju vara sånt som ålder, antal barn, antal försök eller vad man nu känner för att lägga till.

Plus Plusjägarna Maj 2016 Tungan ute
    24 eller 26 - Milie, andra barnet. första försöket.

Enlängtan BIM 21/5 första försöket barn 2
  • Enlängtan
    eg90 skrev 2016-05-18 22:32:22 följande:
    Verkar som många har bim på lördag. Spännande! Glad
    Ja verkligen :) känns nervöst att se om mensen dyker upp eller inte ;P
  • Enlängtan

Bim-1 idag, inga små spottings av blod som jag brukar få dagarna innan mens. Om jag inte har fått mensen tills på morgonen (är då den brukar komma) ska jag ta ett morgontest (har några stycken så kan kosta på mig att "slösa") - spännande

• Enlängtan

Hej tjejer! BIM idag, tog test nyss och efter 5 min ser det ut såhär

Då börjar jag resan mot bebis <3 önskar er som inte plussat lycka till!

Svar på tråden BIM Maj, 2016