• Hubert

BIM Maj, 2016

Har äggvecka denna vecka, BIM runt 28 Maj så nu försöker vi på nytt :) hoppas på ett plus igen!

• Hubert

Milli_1

Åh vad roligt, hoppas på ett plus för er också :) vi kör varje dag :)

• Hubert
    Tra3dockan skrev 2016-05-10 10:38:05 följande:

Vilka har BIM i slutet av månaden, runt 24-sista maj?

Jag har BIM 29e Maj :)
  • Hubert
    SofieKristin skrev 2016-05-14 15:36:43 följande:

Kan knappt tro det, men jag har plussat med CB digital (vecko) 2 dagar i rad nu???? Så sjukt glad!

Grattis! :D
  • Hubert

Osäker på min ägglossning då jag nyligen fick missfall. Men har räknat ut att min ägglossning antingen var den 9e Maj eller den 14e Maj. Mår ständigt illa, har fått väldigt mycket finnar (som jag fick förra gången jag blev gravid också), trött som bara den, stickningar i magen, sötsugen hela tiden! (Och jag gillar inte ens choklad ????)

• Hubert
    TantMedKratta skrev 2016-05-25 07:10:22 följande:

testade nu på morgonen! Det tog sig på tredje försöket :)

Grattis! :D
  • Hubert

Har BIM på lördag. Imorse tog jag ett rfsu gravtest (hade ett hemma) som visade negativt men ska fixa ett clearblue digital istället. Förra gången jag blev gravid visade rsfu negativt för mig men clearblue visade positivt, nån som varit med om samma sak?

Håll tummarna för mig imorgon, jag vill så hemskt gärna ha ett plus!

• Hubert

Nykär15

Åh jaha :o för mig har det varit tvärtom! :) Kanske ska vänta på.. Men jag har alla symptom, och mina bröst har börjat bli jäääkligt ömma! Tack :)

• Hubert
    Hoppra skrev 2016-05-28 13:37:24 följande:

Hurra plussade i dag!! Mensen beräknad i morgon. Har det startas någon fb man kan gå med i?

Grattis!! :D
Svar på tråden BIM Maj, 2016