Inlägg från: IdanJensen |Visa alla inlägg
  • IdanJensen

BIM Maj, 2016

Har BIM idag men ingen mens i sikte. Känns dock som om den ska komma hela tiden men än så länge är det enbart flytningar. Tog ett test idag på morgonen som jag tycker mig se en skugga på men kanske bara inbillar mig? Har haft molvärk i typ en, två veckor och brösten har inte blivit ömma som de brukar. Har även börjat bli illamående på morgonen de senaste dagarna. Kanske bara inbillar mig? Vi har försökt i sju månader så man vill ju gärna ha det där efterlängtade plusset ????

• IdanJensen

Så himla lustigt! Ibland tror jag kroppen luras med flit!

Molvärken skulle ju lika gärna kunna vara växtvärk? Eller jag försöker intala mig själv det iaf.

Man kan ju få allt till gravsymtom tycker jag så det är måttligt frustrerande! Har inte heller några test kvar hemma och har inte tänkt åka till stan de närmsta dagarna så får väl snällt vänta. Om man nu kan hålla sig från att testa vill säga :)

Lycka till du med!

Deni81 skrev 2016-05-18 10:57:34 följande:

Har också BIM idag... Testade i söndags morse, negativt. Inatt kände jag att nu kommer mensen, men ingen mens har dykt upp. Det är liiiite märkligt att den är sen, den brukar komma natten till BIM. Ibland har det dock varit sent, inte nu på länge, då har den mest varit tidig. Men sen... Nä.

Vågar inte hoppas nånting för jag har molvärk, så den dyker nog upp under dagen.

Inga ömma bröst här heller! Skumt är det. Inget illamående, men har gått ner i vikt vilket är konstigt också. På bara några dagar. Kände på tappen, den var mjuk och alldeles kletig av flytningar. Möjligen lite öppen. Åh! Avskyr att behöva gissa sig till symtom. Jag har inga tester kvar hemma heller så jag får avvakta lite till!

Lycka till!

• IdanJensen

Vänta lite med att testa så slipper du bli besviken? :)

eg90 skrev 2016-05-18 11:43:29 följande:

Bim på lördag.

Tog idag ett test och ett svagt rosa streck kom fram.

Men då visade det sig att jag hade tagit ett äl test :(

Tog då ett nytt test som var ett grav test men det visade inget :/

• IdanJensen

Håller tummarna att tanten håller sig borta för oss allihop!

Så spännande! Lycka till! :)

WasaE skrev 2016-05-18 13:19:10 följande:

Ååh vad spännande för er alla, håller tummar och tår stenhårt för er! Hoppas det tar sig!

Själv har jag bim idag!

Men ingen tant röd syns till. Har inte heller några känningar att hon skulle vara på väg.

Har knappt inga symptom, enda som är flytningar, trötthet och hunger. Så ja blir väl att köpa ett test imorgon och testa på fredag OM inte tant röd dyker upp före!

Det här är ju så spännande. Kan tillägga att det är första försöket på nr 3!

• IdanJensen

Vad häftigt! Grattis!!!! :)

Manolia skrev 2016-05-18 16:21:35 följande:

Jag drömde i natt att jag fick ett pluss och att jag fick det hela tiden. Så i morse kunde jag inte hålla mig.

Och det blev ett pluss!!

Jag är gravid!!

Svar på tråden BIM Maj, 2016