Så himla lustigt! Ibland tror jag kroppen luras med flit!
Molvärken skulle ju lika gärna kunna vara växtvärk? Eller jag försöker intala mig själv det iaf.
Man kan ju få allt till gravsymtom tycker jag så det är måttligt frustrerande! Har inte heller några test kvar hemma och har inte tänkt åka till stan de närmsta dagarna så får väl snällt vänta. Om man nu kan hålla sig från att testa vill säga :)
Lycka till du med!
Deni81 skrev 2016-05-18 10:57:34 följande:
Har också BIM idag... Testade i söndags morse, negativt. Inatt kände jag att nu kommer mensen, men ingen mens har dykt upp. Det är liiiite märkligt att den är sen, den brukar komma natten till BIM. Ibland har det dock varit sent, inte nu på länge, då har den mest varit tidig. Men sen... Nä.
Vågar inte hoppas nånting för jag har molvärk, så den dyker nog upp under dagen.
Inga ömma bröst här heller! Skumt är det. Inget illamående, men har gått ner i vikt vilket är konstigt också. På bara några dagar. Kände på tappen, den var mjuk och alldeles kletig av flytningar. Möjligen lite öppen. Åh! Avskyr att behöva gissa sig till symtom. Jag har inga tester kvar hemma heller så jag får avvakta lite till!
Lycka till!