Inlägg från: bläckfisken |Visa alla inlägg
  • bläckfisken

BIM Maj, 2016

Hej alla! En till med bim 27:e. Nu börjar den låånga väntan...

• bläckfisken
    TantMedKratta skrev 2016-05-16 11:54:54 följande:

BIM 27:e jag med :)

Spännande! Har du några barn sen innan?
  • bläckfisken

Har idag haft lite stickningar och känt mig väldigt öm. Nu när jag kom hem kom en droppe blod. Så va nog en nidblödning :)

• bläckfisken

Jag har idag haft molvärk från och till hela dagen. Bim-5 idag. Känslan säger att det tagit sig, men återstår att se...

• bläckfisken
    Crazy catlady skrev 2016-05-23 06:20:09 följande:

Jag kunde faan inte hålla mig..

Testade med ett predictor early.. äl+8 / bim-4 .. toknegativt.. det är på tok förtidigt.. Ja vet ! Men man hoppades lite ändå.. men men.. än är inte hoppet borta..

Min plan var att inte testa förns bim-2, gick inge vidare med den planen! Varför kan man inte hålla sig? Idag bim-4 och neg test.
  • bläckfisken

Tjejer, ni med bim om några dagar som har molvärk, hur mycket ofta/mkt har ni ont? Har bim på fredag och hade ihållande molvärk hela dagen för 2dar sen. Nu får jag bara korta känningar några minuter åt gången sen försvinner det helt...

• bläckfisken

Bim på fredag! Tiden går såå långsamt! Kommer testa fre morgon om ingen mens dykt upp innan såklart.

• bläckfisken

Å där kom mensen med buller o bång 2 dagar tidigt! Min kropp verkar inte ha repat sig helt efter skrapningen jag gjorde i feb... Fortfarande oregelbunden.

Svar på tråden BIM Maj, 2016