BIM Maj, 2016
Hej hej.
Hoppar in här då vi hoppas det tar sig en dag.
BIM 28/5.
Hej hej.
Hoppar in här då vi hoppas det tar sig en dag.
BIM 28/5.
Har BIM 28/5 så äl är nu i dagarna, hoppas pricka in :). Ska mysa heeeela helgen ;)
Någon med BIM 28-29 maj?
Jag hade enligt app, äl i lördag men då mensen skiller 1-2 daga vare gång är det olika men jag har haft stickande känsla i äggstockarna så det antar jag är äl o hela helgen har jag haft sjukt mkt flytningar, lite glansiga/genomskinliga.
Nu får jag nästan hoppas det tog sig denna gång då i myst en del :)
Inga som helst tecken på en ev graviditet, kanske inte ska ja fler :(. BIM är på torsdag eller fredag, men inga känningar till det heller :/.
BIM på fredag, inga känningar eller symptom alls. Men vid första månadens försök hade jag alla symptom man kunde ha, men inte var jag gravid. Så nog finns chansen att vara gravid utan symptom :)
Har beställt hem tester som kom idag och hade planerat att hålla mig tills fredag men tror nog jag kommer testa iaf imorrn bitti..,
Hur går det för er i gruppen.. ni som inte än har plussat.. ?
Här säger magkänslan att mensen kommer imorgon.. deppigt till tusen.. Vill mest gå o lägga mig o sova .. idag har jag känt alla möjliga symtom.. stick i brösten.. mensvärk och stick i underlivet..
Ska ta ett test imorgon bitti igen för att se om det ytterst jättesvaga strecket imorse bara va en synvilla eller spökstreck..
Jaha, verkar som mensen kommer inatt då jag hade blodblandad flytning precis :(. Så tråkigt :(
Jaha mensen kom :(.
Lycka till alla ni som plussat och heja oss som väntar. Jag hoppar in i junitråden