Inlägg från: ensamärstark |Visa alla inlägg
  • ensamärstark

Räknade helt fel hur många dagar efter ÄL jag var så tog ett test men insåg att det är alldeles för tidigt . Men tycker ändå jag ser en antydan. Ser ni?

• ensamärstark
    Nykär15 skrev 2016-05-20 17:25:07 följande:

Hur ser det ut vid genomlysning? Mitt syns tydligt då men ej för blotta ögat, syntes dock innan det torkade.

Hoppas!! Vilken dag är du på?

Oj jag vet inte det provade jag aldrig. Är i stugan nu o kommer hem imorgon. Är på ÄL+6 bara! Trodde jag var på ÄL + 9 ! Haha
  • ensamärstark
    DuTappaEnGran skrev 2016-05-26 08:14:13 följande:

Vad betyder detta?

Inte gravid? Det står ju klart o tydligt :)
  • ensamärstark
    DuTappaEnGran skrev 2016-05-26 08:22:35 följande:

Men varför syns konturerna av ett plus? *förvirrande*

Dom ser ut såhär. Om du kollar noga på lappen på bilden med minus så set det likadant ut på bilden
  • ensamärstark
    DuTappaEnGran skrev 2016-05-26 08:37:53 följande:

Syns inte något sånt på bilden tyvärr....

Okej det brukar göra det. Men är inget fel på testet iaf
  • ensamärstark
    Monsan skrev 2016-05-26 08:46:36 följande:

En liten fråga.. när ni skriver äl+8 menar ni då 8 dagar efter ni fick positivt test eller lägger ni på 24 timmar efter positivt test?

Lägger till 24 timmar till ägglossning (ÄL-dagen). Sen 24 timmar till så är det ÄL + 1
  • ensamärstark
    Nykär15 skrev 2016-05-26 08:50:17 följande:

Skumt att det är så, för mig har alltid testlagret visat tydligare än CB. Men denna gången tog jag iofs inte ens nåt CB, mest för att jag litar mer på testlagrets. 

Men syns gör det ju och jag håller tummarna att det ökar mer!

Med min tur är dessa säkert äckliga spökstreck! :( och är dom det så vet jag en som kommer Låta dom på CB höra både ett och annat...
  • ensamärstark
    Milli_1 skrev 2016-05-26 19:19:13 följande:

Något förvirrad, hann inte vänta på att Stickan skulle bli klar imorse. Är det ett torkstreck som syns svagt? Bim-1 idag

Svårt att se då bilden är ganska suddig och med blixten på. Du har ingen mer bild?
  • ensamärstark
    Crazy catlady skrev 2016-05-26 20:00:45 följande:

Hur går det för er i gruppen.. ni som inte än har plussat.. ?

Här säger magkänslan att mensen kommer imorgon.. deppigt till tusen.. Vill mest gå o lägga mig o sova .. idag har jag känt alla möjliga symtom.. stick i brösten.. mensvärk och stick i underlivet..

Ska ta ett test imorgon bitti igen för att se om det ytterst jättesvaga strecket imorse bara va en synvilla eller spökstreck..

BIM på lördag eller söndag! Har fått svagt men klart synligt positivt på CB plus. Dock negativt på billiga stickor.. Dock har jag haft lite spottings idag på FM o även lite nu på kvällen. Tiden får utvisa lite här känner jag
  • ensamärstark

Vaknade o har fortfarande spottings. Mörka med. Då är det väl antagligen mensen som är på ingång... Hur fasen kunde CB visa som dom gjorde..
    Har en billig sticka som jag väntar på nu men kika nyss efter 1 minut o det ser negativt ut..

• ensamärstark
    Videungen skrev 2016-05-27 07:10:50 följande:

Håller tummarna!!!

Var den negativ efter lite längre tid också? :(

Såhär ser den ut
  • ensamärstark
    Monsan skrev 2016-05-27 07:54:48 följande:
    Fan va tråkigt.. Men ge inte upp.. min förra graviditet började med bruna flytningar och då trodde jag att mensen var på väg..
    Fast dessa är röda. Lite grumliga fortfarande så inte riktigt klart blod ännu men på gränsen
  • ensamärstark
    Monsan skrev 2016-05-27 09:00:04 följande:
    Det är inte en indisk då? Vilken bim är du på?
    Indisk? Är på ÄL+12. Skulle ha mens på söndag.

Men nu är det helt rött blod. Fast tappen är stängd
  • ensamärstark
    Monsan skrev 2016-05-27 09:19:48 följande:
    Nidis skulle det vara..:).. jag skulle ändå inte grupp om du har 2 dagar kvar till bim..
    Jaha ;) nja. Känns för sent för en nidblödning och det kommer ändå så mycket blod nu så det känns kört
Svar på tråden BIM Maj, 2016