BIM Maj, 2016
ÄL+1 idag. BIM den 29/5! Försök nummer 21
ÄL+1 idag. BIM den 29/5! Försök nummer 21
BIM 29/5, 28år, tredje barnet, försök nr 21
Räknade helt fel hur många dagar efter ÄL jag var så tog ett test men insåg att det är alldeles för tidigt . Men tycker ändå jag ser en antydan. Ser ni?
Hur ser det ut vid genomlysning? Mitt syns tydligt då men ej för blotta ögat, syntes dock innan det torkade.
Hoppas!! Vilken dag är du på?
BIM på lördag eller söndag.. 21 försök! Är det svagt pos?!
Dagens. Starkare än igår men sticka från testlagret är negativ..
Vad betyder detta?
Men varför syns konturerna av ett plus? *förvirrande*
Syns inte något sånt på bilden tyvärr....
En liten fråga.. när ni skriver äl+8 menar ni då 8 dagar efter ni fick positivt test eller lägger ni på 24 timmar efter positivt test?
Skumt att det är så, för mig har alltid testlagret visat tydligare än CB. Men denna gången tog jag iofs inte ens nåt CB, mest för att jag litar mer på testlagrets.
Men syns gör det ju och jag håller tummarna att det ökar mer!
Något förvirrad, hann inte vänta på att Stickan skulle bli klar imorse. Är det ett torkstreck som syns svagt? Bim-1 idag
Hur går det för er i gruppen.. ni som inte än har plussat.. ?
Här säger magkänslan att mensen kommer imorgon.. deppigt till tusen.. Vill mest gå o lägga mig o sova .. idag har jag känt alla möjliga symtom.. stick i brösten.. mensvärk och stick i underlivet..
Ska ta ett test imorgon bitti igen för att se om det ytterst jättesvaga strecket imorse bara va en synvilla eller spökstreck..
Vaknade o har fortfarande spottings. Mörka med. Då är det väl antagligen mensen som är på ingång... Hur fasen kunde CB visa som dom gjorde..
Har en billig sticka som jag väntar på nu men kika nyss efter 1 minut o det ser negativt ut..
Håller tummarna!!!
Var den negativ efter lite längre tid också? :(