• Mileya

BIM Maj, 2016

GRATTIS ALLA SOM PLUSSAT!! :D :D <3 

Jag har BIM i dagarna och har följande "symtom":

- Ömma bröst (har aldrig haft det innan mens)
    - Illamående och molvärk till och från (mest från)
    - Inga spottings som jag alltid brukar ha en vecka innan mens

Har känt mig så annorlunda den här månaden så trodde verkligen jag var gravid, men från igår har jag fått lite rosa på pappret i samband med toabesök, så håller på att tappa hoppet.

Är det nån av er som plussat som haft lite rosa flytningar? Ge mig hopp!! <3 Vi har försökt i 2 år nu och jag känner mig så uppgiven :( 

• Mileya
    Micki88 skrev 2016-05-30 11:19:05 följande:

Med förra barnet hade jag rosa och bland bruna flytningar. Både innan plus o efter. Min spotings kom inte denna månad heller, och det var verkligen ett tydligt symptom för mig. Håller tummat o tår att du plussar nu. När har du BMI?

Tack för att du ger mig hopp, även om det troligtvis är kört. Hur var dina bruna flytningar? Ökade de i mängd ju närmare BIM du kom eller kom det lika lite hela tiden? 

Mina har ökat i mängd nu och kommer inte bara när jag torkar mig längre så därför känns det rätt osannolikt att de bara skulle stanna av plötsligt. :( 

Jag hade ÄL den 20 maj är jag ganska säker på eftersom jag fick glad gubbe på ÄL-test den 19:e. Har dock lite oregelbunden mens (29-33 dagar) så antar att BIM är mellan i slutet på maj/början på juni.
Svar på tråden BIM Maj, 2016