Inlägg från: Fizzybubble |Visa alla inlägg
  • Fizzybubble

BIM Maj, 2016

Jättemysko! Jag låg på sängen ca 30 min innan de där senaste testet togs och fick ont i blygdebenet på ena sidan och strax ovanför. Gick sedan och duschade, kissade och testade. La mig på sängen i väntan och kände efter 10 min att hela fiffin va full i brobyggande klet. Jag va inte upphetsad eller så. Sambon kommer in och vi ligger och känslan på sexet va bara mysko tyckte vi båda x)

Typ som att vi vore i fel hål.. Förstår nån? Haha

Kan de ha varit äl?

• Fizzybubble

Jag är på ÄL +2 och går runt å har småstick i ena sidan, super lättirriterad. Stickningar i brösten mm. Någon som känner igen sig?

• Fizzybubble

Mina bröst har de känns som att de brunnit i idag och igår. Är på äl+2 tror jag och så här ont brukar dom ej gö. De kommer och går, nån minut i taget

• Fizzybubble
    jny1891 skrev 2016-04-25 12:22:06 följande:

Ska kanske testa imorgon. Vill försöka hålla mig till fredag, men det går nog inte. :P

Så jäkla rädd att få ett -, men det kan ju bara bli antingen eller.

Är född i Sthlm, men det var längesen jag flyttade. Nu bor jag i Dalarna. Du?

Jag bor också i Dalarna :)
  • Fizzybubble
    jny1891 skrev 2016-04-25 12:33:31 följande:

Vad kul! :) och du har BIM bara en vecka efter mig! :)

Tror dock min BIM är tidigare än jag tror :) hade ÄL i fredags tror jag :) så tror BIM borde va 6/5
  • Fizzybubble
    jny1891 skrev 2016-04-26 11:19:25 följande:

Jag har precis plussat!!! Kan inte tro att det är sant. :) överlycklig!!

Ååååhh!!! GRATTIS!!! Vad glad jaf blir för din skull!!

Själv är jag på ÄL +4 och väntar ur
  • Fizzybubble

[quote=76569981][quote-nick]jny1891 skrev 2016-04-26 11:26:24 följande:[/quote-nick][/quote]

Oj de va ganska tydligt ändå, va de på ÄL +9?

• Fizzybubble

Hur tidigt tänker ni andra testa? Jag funderar på att ta ett på söndag (ÄL+9)eftersom sambon är hemma då.

Sen blir de tis eller torsdag för nästa test tror ja ;)

Svar på tråden BIM Maj, 2016