BIM Maj, 2016
Positivt i 2 dagar är nog inte så ovanligt men jag kan även tänka mig att om man får positivt längre än så att kroppen haft problem att släppa ägget. Hoppas du får neg imorgon och att ägget släpper som det ska.
Positivt i 2 dagar är nog inte så ovanligt men jag kan även tänka mig att om man får positivt längre än så att kroppen haft problem att släppa ägget. Hoppas du får neg imorgon och att ägget släpper som det ska.
Ja det är ett evigt väntande. Gravsymotom ska jag försöka uundvika att analysera när ned blir min tur att vänta på bim. Jag kan ändå inte skilja det från mensvärk och hur man mår i vanliga fall då man inte känner efter så noga.
Hur länge kommer du vänta innan du gör gravtest? Jag plussade på äl+10 förra gången så kommer inte kunna vänta till bim.
Det undrar jag också. har fått svaga streck i ca 6 dagar nu men det i fredags var lite starkare än de övriga men inte positivt.
oj då första bilden kom två gånger. mittenbilden är från idag (cd 15).
Nu har jag gjort kvälls stickorna och visst är dom lika starka på RFSU testen ?????
Menade då hög på monitorn, lät ju lite fel men aja ni fattar vad ja menar hahaha
Idag är ÄL +8 om jag går på äl testen... Känner mig rätt knäckt f nu borde jag märkt några symtom. tempen är ingen ide att följa tycker jag för den är ju hög till mensens början oavsett så det ger mig bara falska förhoppningar. Pulsen däremot har jag kunnat lita på och den har sjunkit under veckan så typiskt... Blir nog ingen januari bebis...
Men det är så många som inte har några symtom alls innan bim. Förra gången jag var gravid så kände jag endast lite Mollvärk 2 dagar innan bim, inget annat.
Nu blev det positivt! :D
Eller hur? Är på cd 18 idag.
Ikväll blir det mys <3
Såhär såg äl-testet ut i eftermiddags. Tror ni äl är på gång snart?