• jny1891

BIM Maj, 2016

Många av er pratar flytningar och jag har en fråga.

Vad jag har förstått ska flytningarna öka vid graviditet? Jag är så snustorr man bara kan bli. Har varit i två dagar kanske. Gör ont när jag torkar mig.

Kan inte minnas hur det har varit vid mina tidigare graviditeter. Bara att jag blev så här torr i underlivet efter att jag fått min dotter.

• jny1891

BIM -6 idag(tror jag?)

Sover så dåligt på nätterna. Vaknar flera gånger...

Måste säga att ni tjejer verkar grymma på det här! Så kunniga om allt! :)

Känner mig helt novis trots att jag redan har två barn. Första graviditeten var helt oplanerad och min andra var inte planerad men vi slutade med preventivmedel och sa att blir det så blir det.

Nu ska det tempas och testas, hålla koll på ÄL och BIM. Ständigt leta symtom. Ett heltidsjobb! :P

• jny1891
    miilap skrev 2016-04-25 12:03:32 följande:

När hade du tänkt att börja testa? :) Känner du av något mer?

Bor du i Stockholm? (Tänker på årtalet ditt namn) :)

Ska kanske testa imorgon. Vill försöka hålla mig till fredag, men det går nog inte. :P

Så jäkla rädd att få ett -, men det kan ju bara bli antingen eller.

Är född i Sthlm, men det var längesen jag flyttade. Nu bor jag i Dalarna. Du?
  • jny1891
    jny1891 skrev 2016-04-25 12:22:06 följande:

Ska kanske testa imorgon. Vill försöka hålla mig till fredag, men det går nog inte. :P

Så jäkla rädd att få ett -, men det kan ju bara bli antingen eller.

Är född i Sthlm, men det var längesen jag flyttade. Nu bor jag i Dalarna. Du?

Känner förresten inte av så mycket symtom. Kissnödig, trött, krasslig i magen, sover dåligt. Vill slå ihjäl sambon när vi är ute och han tänder en cigg, känns som jag ska spy.

Känner mig väldigt gravid iallafall. Svårt att förklara, bara en känsla. :)
  • jny1891
    Fizzybubble skrev 2016-04-25 12:28:19 följande:

Jag bor också i Dalarna :)

Vad kul! :) och du har BIM bara en vecka efter mig! :)
  • jny1891
    mixXi skrev 2016-04-25 13:07:59 följande:

För mig är det tvärtom. Känner mig inte ett dugg gravid och tror tyvärr inte att det tagit sig denna månad =(

Men vi håller tummarna!

Håller tummar och tår! Endel känner ju ingenting. Det gjorde inte jag mina tidigare graviditeter, inte såhär tidigt iallafall.

Ibland tror jag att man känner efter för mycket...

Hoppas att vi alla plussar! :)
  • jny1891
    Fizzybubble skrev 2016-04-26 11:27:34 följande:

Ååååhh!!! GRATTIS!!! Vad glad jaf blir för din skull!!

Själv är jag på ÄL +4 och väntar ur

Zvjezda skrev 2016-04-26 11:28:18 följande:

Stort stort grattis! :)

Tack tack tack!!!

Lycka till!
  • jny1891
    Kmora skrev 2016-04-26 11:53:04 följande:

Grattis! När har du BF då? :) jag ska testa på torsdag eller fredag, då är det BIM +3-4. I så fall har jag BF 1-2 jan haha......

copycat skrev 2016-04-26 12:01:51 följande:

Wow! Stort grattis! Gud så roligt!:)

Tack alla! Jag kan inte sluta grina. ;)

BF 8 jan! Sonen är född den 3:e så hoppas det inte blir en krock. :)
  • jny1891
    copycat skrev 2016-04-26 12:15:29 följande:

Fantastiskt! Var väl också första försöket efter du tig ut spiralen? Förstår att du är överlycklig, kul med plus i tråden!:)

Det stämmer. Tog ut spiralen dagen efter min sista mens. Helt sjukt att vi lyckades direkt!

Hoppas så att mitt plus bara är det första för oss alla!! Massa plus vill vi ha!
  • jny1891

Tack alla, ni är så snälla!

Sprang till affären och köpte en body. Inslaget i ett fint paket fick sambon när han kom hem. Han blev helt tokigt lycklig!

Nu sitter vi här, helt chockade. :)

• jny1891
    Milli_1 skrev 2016-04-26 19:48:33 följande:

Sist jag var gravid steg den från 55 till 72 nu har jag 58 i vilopuls...

Grattis till plusset!!! Känner du några symtom?

Ok, hoppas att det bara är annorlunda denna gången. :)

Tack! :) inte jättemycket symtom än så länge, men jag är sjukt illamående konstant. Allt luktar illa. ;) lite småkonstig i magen också, typ molvärk som kommer och går.
  • jny1891
    Verro skrev 2016-04-26 21:05:04 följande:

STORT GRATTIS!!! Så himla roligt!!! Jag är på ÄL +7 och fick världens illamående igår kväll efter mitt gym pass... Och så känns det i höger äggstock, som om jag hade en avokado kärna där som hugger emellanåt och molvärk...

Fick du nån nidis??

Grattis KRAM

Supermycket tack!! :)

Ingen nidblödning... Men det fick jag aldrig med mina andra barn heller. :)

Hoppas det är något på gång där inne då! :)
  • jny1891
    Kmora skrev 2016-04-27 06:41:49 följande:

Plussade nyss! :)

Nu är det kanske lite fusk att hänga i BIM maj tråd när vi är i april, men vi trodde inte att det skulle fungera på första omgången!

Grattis!! Visst är det spännande! :)
  • jny1891
    Fizzybubble skrev 2016-04-28 06:45:04 följande:

Fick lite panik när ja fick plus på ÄL stickan igen, och sambon borta på jobb någon dag till. Så vad gör jag? Jo ja satte mig i bilen efter mitt kvällspass på jobbet, bråkade igång den då batteriet laddat ur. Och åkte 23 mil för att ligga lite ????

Underbart! Engagemang! ;)
  • jny1891

Läser tråden och hejar så på er alla!! Heja heja!! Massa bebisar vill vi ha! :)

Svar på tråden BIM Maj, 2016