Inlägg från: Crazy catlady |Visa alla inlägg
  • Crazy catlady

BIM Maj, 2016

Äl+5 idag och jag känner av en molande värk i magen.. känns inte riktigt som mensvärk utan mer som ägglossningsmärta... ömmar i nedre magen och kan knappt ta i när jag sköter magen..

Tråkigt att en del fått mens :( önskar er bättre lycka nästa månad !!

• Crazy catlady
    Nykär15 skrev 2016-05-20 12:04:52 följande:

Fick svagt plus i morse på äl+10...men livrädd nu att det inte blir starkare kommande dagar...bild kommer om jag får starkare.
    Har mycket molvärk, stickande bröst, illamående em/kväll...
    Vågar inte vara glad förrän efter BIM tror jag...en dag i taget nu..

ÅH ! Jag håller alla tummar och tår !! :D 
  • Crazy catlady
    Nykär15 skrev 2016-05-21 05:41:18 följande:

Kite starkare idag, behöver inte lysa genom lampa för att se...BIM-3

Enlängtan skrev 2016-05-21 07:35:14 följande:

Hej tjejer! BIM idag, tog test nyss och efter 5 min ser det ut såhär

Då börjar jag resan mot bebis <3 önskar er som inte plussat lycka till!

Ett stort grattis till er båda !!! Underbart...
  • Crazy catlady
    Nykär15 skrev 2016-05-21 09:56:29 följande:

Tack tack!! Livrädd innan jag är över BIM bara...sist blev det ju missfall på BIM+2...

Jag förstår att det är skitjobbigt och svårt men försök att slappna av och njut istället..

Vad har du för känningar/symtom, om man får fråga.. :)
  • Crazy catlady

Igår va jag rätt öm i nedre magen.. som jag skrev, det gjorde ont precis som vid en ägglossning.. svårt att ta i vid toabesök osv.. o känner än idag lite molande värk i magen och småstick i brösten.

Ursäkta infon men när jag skötte magen nyss så fick jag ljusbruna flytningar.. som små ljusbruna strimlor o flytningarna.. men kan de va en nidis och att ägget fäste igår o därför jag hade så ont ?

Äl+6 idag..

• Crazy catlady
    Milie skrev 2016-05-21 12:14:15 följande:

Plusjägarna Maj 2016 

21 - Salladull, första barnet, fjärde försöket

23 - Emlov, första barnet, andra försöket

24 eller 26 - Milie, andra barnet, första försöket.

26 - juniblomma13, andra barnet, första försöket.

27 - Crazy catlady, andra barnet, fjärde försöket

27 - MissJL, tvillingmamma, tredje barnet, första försöket.

27 - TantMedKratta, fjärde barnet (sladdis), tredje försöket

27 - Milli_1, andra barnet, femte försöket

27- Bläckfisken, första barnet, fjärde försöket varav 2 slutade i MA.

27 - Tussilago6, sjätte barnet, första försöket

29 - Monsan, 31 år, andra barnet

29 - ensamärstark, tredje barnet, 21 försök

30 - Sajo25, andra barnet, tredje försöket

Gravida! 

21 - Enlängtan, andra barnet, första försöket

24 - Nykär15, tredje barnet, femte försöket

Bättre lycka i juni! 

23- Tra3dockan, första barnet, första försöket

Gör ett nytt försök med radbrytningarna. Så irriterande att det ska jäklas. Det gjorde det aldrig förut. Om det fortfarande ser fult ut så får ni har överseende. Visst var det Crazy catlady som fixade listan sist?

Det ser bra ut nu :) *tumme upp*
  • Crazy catlady
    Milie skrev 2016-05-21 12:00:56 följande:

Men absolut att det kan vara en nidationsblödning! Det tar 4-5 dagar för ägget att göra resan från äggstocken och genom hela äggledaren. Sen kan det så klart vara plus/minus ett antal dagar eftersom det är svårt att veta exakt på timmen när ägget faktiskt släpper. Men som sagt. Lätt att det kan vara en nidblödning!

Jag fick liknande med min son.. typ i samma tid.. och plussade på äl+10 .. men då va det mer som en rosa flytning.. o det syntes bara på pappret..

Nu är det bara o vänta o se.. :) vågar inte hoppas för mycket.. :)
  • Crazy catlady

O läste mina gamla inlägg från i julas då jag plussade..
    då fick jag oxå ljusbruna/ljusgula flytningar fast på ÄL+10.. och plussade dagen efter på ÄL+11.. o jag har nu snarlika symtom som då.. 
    Man blir ju nästan tokig på allt detta analyserande... haha

• Crazy catlady
    Nykär15 skrev 2016-05-22 06:53:42 följande:

Det låter ju absolut troligt!! Vad spännande!

Jag hoppas.. fick inget mer ljusbrunt på pappret än den gången.. men har fortfarande lite molvärk och lite öm i brösten till och från.. jag e så rädd att jag bara inbillar mig.. Men det e svårt att inte känna efter..

Jag ska försöka att hålla mig från att testa tills äl+10 som är på onsdag.. men det e långt dit.. haha
  • Crazy catlady
    Milie skrev 2016-05-22 20:53:15 följande:

Hur går det för alla? Vad tror ni? Har det tagit sig?

Jag är inte så säker som jag var tidigare men nu idag blev jag utomjordiskt trött. Höll på somna då jag gick (!). Troligtvis är det p.g.a. stress men man vet aldrig!

Idag har molvärken inte vart så tydlig.. Lite stick då o då.. likaså brösten.. har mest en brännande känsla i nipplarna.. kände inget alls på jobbet ikväll från något av det o tänkte att det säkert inte tog denna gång.. att kroppen bara luras.. men nu när jag är hemma igen o sätter mig ner så känns det av lite igen.. kan inte påstå att det liknar mensvärk heller.. det är väl bara vänta o se helt enkelt..
Svar på tråden BIM Maj, 2016