BIM Maj, 2016
Nu har jag gjort kvälls stickorna och visst är dom lika starka på RFSU testen ?????
Nu har jag gjort kvälls stickorna och visst är dom lika starka på RFSU testen ?????
Jag blir inte klok på de här... Hur tyder ni detta? Hade jag mitt MAX igår kväll eller är det fortfarande på gång?
Vi hade sex natten till igår 2 ggr och igår morses... Hade mi kört på idag igen när testet från imorses ser ut såhär?
Känner mig så vilsen... Hoppas ni inte tröttnar på mig och mina ÄlL tester :)
Jag blir inte klok på de här... Hur tyder ni detta? Hade jag mitt MAX igår kväll eller är det fortfarande på gång?
Vi hade sex natten till igår 2 ggr och igår morses... Hade mi kört på idag igen när testet från imorses ser ut såhär?
Känner mig så vilsen... Hoppas ni inte tröttnar på mig och mina ÄlL tester :)
Jag måste berätta för er. När jag blev gravid med vår dotter som idag är 4 1/2 år så gick jag ned i en grupp här på FL som hette äntligen har vi fått + alla hade precis plussat och vi blev fler o fler i gruppen :) idag har vi fortfarande kontakt, vi gjorde en grupp på Facebook och följer varandras liv på en mer vänskaplig nivå, vi pratar dagligen om allt mellan himmel och jord. Vi planerar att ses till sommarn :) tänk om denna grupp blir lika stark :)
Hej tjejer! Min LH nivå steg igår så jag hade mitt MAX i onsdags... Nu efteråt har jag haft mycket molvärk (riktigt ont speciellt idag ÄL+4) i tjejmagen och de strålar bak till svanken. Nu väntar lååååånga dagar till BIM.
Hej tjejer! Min LH nivå steg igår så jag hade mitt MAX i onsdags... Nu efteråt har jag haft mycket molvärk (riktigt ont speciellt idag ÄL+4) i tjejmagen och de strålar bak till svanken. Nu väntar lååååånga dagar till BIM.
Nu blev det positivt! :D
Eller hur? Är på cd 18 idag.
Ikväll blir det mys <3
Hej! ÄL +5 idag... På tal om symptom.... Jag känner en stark molvärk som kommer och går under hela dan och har vart så sen ÄL.
Brösten ömmar lite på morgonen men går över under dan. Det sticker och hugger till ibland vid äggstockarna.
Vågar inte hoppas för mycket eftersom de är vårt första försök och vad jag läst så kan de ju ta tid.
Minns nån av er när nidis har varit vid era tidigare graviditeter?