• Cfmilla

BIM Maj, 2016

mamalolo skrev 2016-05-04 20:24:25 följande:

Åh, vad kul! Vilket datum hade du full stegring resp ÄL? Jag hade stegring 25-26/4 så antar att ägget släppte 26-27/4 och att jag nu är på ÄL+8-9.

Jag kollar inte med stickor. Kände dagen efter äl att jag haft äl, eftersom brösten gjorde ont. Sedan såg jag det på tempen. jag är på äl +9 idag. ska ta ett test i morgon och hoppas att det är starkare. Har ett mf i bagaget som började med svaga test. Men det känns annorlunda nu
  • Cfmilla

Verkar vara ett falskt positivt igår. I dag såg jag inget. Men fortfarande tidigt, äl+10 men blev lite nedstämd.

• Cfmilla
    mamalolo skrev 2016-05-05 10:03:05 följande:

Åh, hoppas det visar sig att dagens test visar fel!

Här är det också depp. Tydlig PMS.

Tack ja, hoppas jag med. Kanske inte riktigt koncentrerat urin. Kissar hela tiden.

Åh nej... När är bim?
  • Cfmilla
    mamalolo skrev 2016-05-05 10:12:54 följande:

Hade full stegring 26/4 så borde vara 9-10/5 men har inte full koll på min lutealfas. Kan vara kortare. Har ju liksom du en lång cykel på upp till 36 dagar.

Samma som mig!! Lång cykel, men tror jag har bim 9/5 känner ingen pms än, men det är för tidigt för mig än. Till helgen isf.
  • Cfmilla

Jag och bästa kompisen hade äl exakt samtidigt denna månaden. Hon är gravid, det är inte jag. Testade igår, blankt, så det första jag tog var nog bara spök. Blev så ledsen och bitter att jag gick ut och sprang. Nu ska jag dricka rosé i solen.

Grattis alla plus!

• Cfmilla
    Cersei skrev 2016-05-06 18:23:49 följande:

Åh så trist. Vi hoppas på att det är din tur nästa gång. Ha det så gott i solen och njut ordentligt av rosévinet. Det blir förhoppningsvis inte så mycket av den varan i sommar

Exakt!
  • Cfmilla

Enorm tempdipp idag... Så mens borde komma i morgon. Typiskt

• Cfmilla
    mamalolo skrev 2016-05-07 10:47:06 följande:

Nej! Det är verkligen en bergochdalbana detta. :( Hoppas tempen visar fel! Kram!

Ja verkligen bergochdalbana! Nåväl nästa månad kanske är vår tur!
  • Cfmilla
    annamfamilj skrev 2016-05-07 12:25:56 följande:

Jag har oxå bim 9-10 maj. Hade gett upp hoppet då jag ju är så gammal och har testat - ända fram till bim-6. Har tom drömt att jag välsignades med tvillingar igen (hade en stor mage och allt) men sen sjönk magen ihop och jag hade bara inbillat mig allt...

För mig börjar det bli definitivt. Kommer inte göra fler försök så det finns ju en stor förhoppning inom mig. Så nu när jag började snarka på nätterna börjar jag inbilla mig att det kan vara ett underbart gravsymtom haha...när det nog i själva verket är pollenallergi och viktuppgång. Är väldigt andfådd hela tiden.

Haha det hade vart ett kul symptom!! hoppas att det stämmer! Hur gammal är du om jag får fråga?
  • Cfmilla
    annamfamilj skrev 2016-05-07 13:41:44 följande:

41 så det är på gränsen. Verkligen. Och jag går vara tacksam för de tre vi fick mellan 2008 och 2010.

Är du gravid?

Ah då förstår jag!

Nej, det tror jag inte och vi har inga sedan tidigare heller. Detta blir väl försök 7 eller 8. Min temp dippade idag på äl+12 så jag gissar att jag får mens i morgon. Känns långsökt att det skulle vara implantationsdippen så sent. Känner inte av något alls.
  • Cfmilla
    mamalolo skrev 2016-05-07 15:49:13 följande:

Tråkigt! Hur mycket dippade den?

Från 36.4 till 36.0 ... Så känns väl sådär
  • Cfmilla
    mamalolo skrev 2016-05-08 07:04:06 följande:

Tempdipp för mig idag. Från 37,0 till 36,85. :( ÄL+11.

äsch
  • Cfmilla

Då lämnar jag tråden. Önskar er alla lycka till!

• Cfmilla
    mamalolo skrev 2016-05-08 07:20:04 följande:

Åh, kom mensen? :(

japp igår kväll! men de positiva är att jag har en mer normallång cykel nu! 32 dagar. Bättre än 46!!
Svar på tråden BIM Maj, 2016