BIM Maj, 2016
Idag är det bim-7 el 8. Samma tid som jag plussa med twinsen...borde komma 5 stickor m posten idag. Hoppas de kommer innan jag ska till jobbet bara.
Idag är det bim-7 el 8. Samma tid som jag plussa med twinsen...borde komma 5 stickor m posten idag. Hoppas de kommer innan jag ska till jobbet bara.
Grattis till era plus. Ser inte så bra vad man ska kolla efter på sådan liten sticka...så jag kan inte säga att jag ser något mer sträck. Inte heller på den blå stickan. Men med kamera försvinner det säkert också.
Jag känner mig helt ogravid och är ju 41 år så vet inte om jag är 'frögurka' längre som jag var då vid 35...Har i detta förhållande haft sån tur och blivit gravid med ettan på försök 1 och tvillingarna på försök 2. Så jag bör helt klart nöja mig. Men istället har jag börjat fantisera ihop de vackraste tjejnamn en jag kan komma på ifall att vi skulle välsignas än en gång och att vi tom kanske skulle få en flicka. Alma, Elma, Ester, Estrid, Emille, Hedda, Leia
Och såhär såg cb ut igår. Översta bilden när man ska läsa av och undre då det torkat...
Neg test idag bim-8/9
Neg test idag bim-8/9
Jag har på bim-7 idag testat negativt. Testade positivt på bim -7 förra ggn.
Har BIM idag och tog detta precis, jag är typ i chocktillstånd. Då inbillade jag mig alltså inte alla symptom jag hade den här gången, för visst ser ni också strecket?
Jag brukar börja testa ca 4 dgr innan mensen ska komma, det är den dagen jag alltid fått plus när det varit något. På BIM-5 har det vart helt blankt...
Någon som testat och först fått svagt streck som sen försvunnit när testet torkat?
Jag testade i dag bim-6 men absolut blankt så nu ska jag sluta vara besatt och bara vänta till bim