Inlägg från: marengen90 |Visa alla inlägg
  • marengen90

BIM Maj, 2016

Videungen skrev 2016-05-04 12:52:41 följande:

Åh, så himla tråkigt :( Förstår att du är arg. Önskar dig lycka till nu till nästa omgång! Även om du kanske inte kan ta till det just nu. :(

Vilken himla otur :( Kram! Håller tummar och tår för att detta blir din sista mens på väldigt längre och att en liten flyttat in istället <3
  • marengen90
    Rosenblad skrev 2016-05-04 12:38:39 följande:

Efter mer och mer värk på morgonen så kom nu mensen. Hatar min kropp, ger upp snart. Nästa försök nr 8. Hur jävla svårt ska de va för kroppen att fatta att bli gravid? seriöst. Jag är så arg.

Mitt tidigare inlägg var riktat till dig men blev till fel person!!
  • marengen90
    Svelin skrev 2016-05-04 15:34:52 följande:

Jag gör ju det, men när jag väljer bilden så kommer jag bara tillbaka till denna sida och ingen fil har blivit vald. :/ Irriterande!

Man får vänta lite efter man valt fil. Familjeliv är inte så snabb. När det dyker upp en länk/text i textrutan är bilden med :)
  • marengen90
    MamatillJ skrev 2016-05-04 20:21:05 följande:

Jag tänkte också testa söndag morgon. Lycka till åt oss båda.

Ska också testa söndag morgon! :) BIM 12e men testa positivt BIM -4 med sonen så hoppas kanske kunna se ett plus. Har haft mycket molvärk idag och känner mig så glad över det!
  • marengen90
    copycat skrev 2016-05-06 12:08:00 följande:

Äääähhhh nu kom det mer, så pass att det var i trosan så nu körde jag in en tampong. Gud så nedstämd man blir!:( vilket jäkla LUR! Har ju som sagt aldrig mensvärk om förens den dagen mensen kommer, och från två cykler på 26 dagar till att plötsligt komma dag 30. Snacka olägliga saker när man vill bli gravid, hann ju verkligen få upp hoppet! Blä. Har en massa saker jag tänkte ta tag i, städ och tvätt, nu sätter jag mig bara i soffan, orkar inte lyfta ett finger. Depp!

Fy vad tråkigt :( Men snart kommer ett nytt försök! Tror det skitit sig för mig med. Är bara på bim -6 men känns som det inte blivit något för oss heller pga vi vart sjuka och inte fick till det när äl troligvis var.
  • marengen90

Dum som jag är kunde jag inte hålla mig utan tog ett test som såklart är negativt. Är bara på bim -6 men blir ändå besviken. Har haft sån konstig molvärk och illningar idag, hade hoppats kunna se något redan nu.. Denna jobbiga väntan!

• marengen90
    mamalolo skrev 2016-05-07 07:55:50 följande:

Hur mår ni andra som har BIM kring 9-10 maj?

Har bim 12 maj men har en lite oregelbunden cykel. Har molvärk nästintill varje dag och en känsla som säger att jag är gravid men neg test än så länge. Hoppas så att det jag känner är rätt :)
  • marengen90
    langtanefterbaby skrev 2016-05-07 06:48:06 följande:

Fick ett svagt streck på CB Plus nu på morgonen. Där är ett streck och jag behöver inte anstränga mig för att se det. Men syns sjukt dåligt på bild. Detta är tagit i första urinen som kom. Skulle sedan kissa i mugg också för att kunna ta ett digitalt också. Så direkt efter 5 sekunder satte jag muggen under och skulle ställa ner på golvet och tappar den. Hahaha. Över mattan hahaha. Men hade lite urin kvar i mig så fick en skvätt i muggen tillslut.

Tog ett CB digitalt där i, och visade inte gravid.

Kan det vara ett spökstreck, eller påverkas det av att det togs i den sista urinen som kom ut? Det mäter ju från samma mängd HCG.

Vad tror ni?

Haha vad jobbigt att städa upp! Har hört att cb ofta ger falska svaga streck :( Men vänta nån dag till och se om det blir starkare!
  • marengen90
    bohan85 skrev 2016-05-07 08:46:20 följande:

Här är bilden!

Starkare går nog inte att få :D Stort grattis!!
  • marengen90
    Fizzybubble skrev 2016-05-07 19:36:13 följande:

Ingen som ser nått på mina test alls? "/

Såg något svagt svagt. Liknar mitt test men mitt var ännu svagare. Hoppade det stegrar! :)
  • marengen90

Någon som kan det här med livmodertappen? Hur den är vid graviditet?

Kände nyss efter, brukar inte vara några som helst problem att nå men nu var den så långt bak att jag knappt kom åt den! Den var hård, långt bak och bakåt lutad. Kan det vara ett tecken?

• marengen90
    sawyer skrev 2016-05-08 13:01:59 följande:

Det var jag som startade gruppen, men jag kommer lämna den nu, hade verkligen en känsla av att det skulle ha tagit sig denna månaden på 7e försöket, men tji fick jag, ännu ett elakt spratt av kroppen, mensen är på intågande.. Känns jobbigare för varje månad som den där jävla mensen dyker upp.. Man blir så deppig.. :( jag kommer ta en paus från familjeliv, hur glad jag än skulle vilja bli för alla fina plus här inne så går det inte, jag blir bara ledsen och mer stressad över att vi får negativa test, månad efter månad..

Alla lycka till er tjejer!

Fy vad tråkigt! Hoppas det inte är en riktig mens och att kroppen bara luras <3 Hoppas hur som att det är eran tur snart!
  • marengen90
    Deni81 skrev 2016-05-08 11:40:16 följande:

Så har jag också! Hittar den knappt :-/ Är det bra eller dåligt? Den är liten också, halvt öppen.

Jag använde den säkra källan google haha och då kan det vara ett tecken på graviditet men även mens :( Hoppas det är det först nämnda för oss båda!
  • marengen90
    Deni81 skrev 2016-05-08 18:10:00 följande:

Ja, haha! Jag googlade också Såg att en del hade låg, en del hög, en del öppen, en del halvstängd

Jag är bara på ÄL+5 än så ingen mens förrän den 18/5... Hmm...

Den kanske bara fick för sig att krypa in och gömma sig för en stund och kommer ner snart, haha!!

Ja kroppen är svårtolkad! Önskar den kom med en manual ibland ;) Jag har ett digitalt här hemma. Tänkte ta det på onsdag, eller tidigare jag inte kan hålla mig. Har bim på torsdag :)
  • marengen90
    mamalolo skrev 2016-05-08 19:45:04 följande:

Kan konstatera att när det gäller tidiga symptom kan jag inte lita på min kropp. Har varit extremt trött, gasig, trög i magen och känt livmodern jobba. Var stundtals helt hundra på att det tagit sig. :-/

Tråkigt! Hoppas nästa månad blir bättre!

Tror även min mens är påväg för idag har jag haft sån himla pms att t.o.m mannen fråga om jag ska ha mens snart :( Man vill ju så gärna bli gravid att man inte vet om det är riktiga symtom eller inbillningar.
  • marengen90

Fy vad besviken jag blev nu på morgonen. Tog ett cb digitalt och fick inte gravid. Är på bim-3 och har en känsla av att mensen kommer under veckan. Men är inte så konstigt när jag vet att vi missade äl pga förkylning, vi fick till det dagen efter men kan nästan svära på att det var för sent. Så nu ställer jag in mig på att det inte blir en januaribebis.

Lycka till allihop!

• marengen90

Ni kanske inte kommer ihåg men jag gick ur tråden då jag fick neg test på bim och bara mens symtom. I förrgår och igår kom lite rosa flytning och sen försvann det. Blev arg på att mensen var sen men idag slog det mig att jag kanske borde ta ett test. Och titta vad som dök upp!!! :D

Bim+2

• marengen90
    SSK13 skrev 2016-05-15 09:37:33 följande:

Det ultrasvaga strecket igår var på riktigt!

Så såg mitt svaga också ut! Ska ta ett digitalt efter lunch :D
  • marengen90

Oj oj vad läskigt! Nu börjar vi definitivt resan mot en bebis igen :D Hoppas nu allt går vägen!

• marengen90

Tack alla :D

Önskar er alla lycka till och ge inte upp hoppet om ni får neg innan eller på bim-dagen! Jag plussa inte svagt förrän bim+2!

Svar på tråden BIM Maj, 2016