BIM Maj, 2016
Åh, vad kul! Vilket datum hade du full stegring resp ÄL? Jag hade stegring 25-26/4 så antar att ägget släppte 26-27/4 och att jag nu är på ÄL+8-9.
Åh, vad kul! Vilket datum hade du full stegring resp ÄL? Jag hade stegring 25-26/4 så antar att ägget släppte 26-27/4 och att jag nu är på ÄL+8-9.
Verkar vara ett falskt positivt igår. I dag såg jag inget. Men fortfarande tidigt, äl+10 men blev lite nedstämd.
Åh, hoppas det visar sig att dagens test visar fel!
Här är det också depp. Tydlig PMS.
Hade full stegring 26/4 så borde vara 9-10/5 men har inte full koll på min lutealfas. Kan vara kortare. Har ju liksom du en lång cykel på upp till 36 dagar.
Jag och bästa kompisen hade äl exakt samtidigt denna månaden. Hon är gravid, det är inte jag. Testade igår, blankt, så det första jag tog var nog bara spök. Blev så ledsen och bitter att jag gick ut och sprang. Nu ska jag dricka rosé i solen.
Grattis alla plus!
Åh så trist. Vi hoppas på att det är din tur nästa gång. Ha det så gott i solen och njut ordentligt av rosévinet. Det blir förhoppningsvis inte så mycket av den varan i sommar
Enorm tempdipp idag... Så mens borde komma i morgon. Typiskt
Nej! Det är verkligen en bergochdalbana detta. :( Hoppas tempen visar fel! Kram!
Jag har oxå bim 9-10 maj. Hade gett upp hoppet då jag ju är så gammal och har testat - ända fram till bim-6. Har tom drömt att jag välsignades med tvillingar igen (hade en stor mage och allt) men sen sjönk magen ihop och jag hade bara inbillat mig allt...
För mig börjar det bli definitivt. Kommer inte göra fler försök så det finns ju en stor förhoppning inom mig. Så nu när jag började snarka på nätterna börjar jag inbilla mig att det kan vara ett underbart gravsymtom haha...när det nog i själva verket är pollenallergi och viktuppgång. Är väldigt andfådd hela tiden.
41 så det är på gränsen. Verkligen. Och jag går vara tacksam för de tre vi fick mellan 2008 och 2010.
Är du gravid?
Tråkigt! Hur mycket dippade den?
Tempdipp för mig idag. Från 37,0 till 36,85. :( ÄL+11.
Då lämnar jag tråden. Önskar er alla lycka till!
Åh, kom mensen? :(