• Nykär15

BIM Maj, 2016

Zvjezda skrev 2016-05-09 09:51:15 följande:

Idag är det ÄL+12 och jag har inte haft några symptom egentligen. Mina bröst är mycket mindre ömma än andra månader, men lite ömma när man trycker på dem. I övrigt hade jag rätt mycket flytningar första dagarna efter ägglossning men sedan var det torrt eller lite lotion om man verkligen kollade. Sedan kom flytningarna tillbaka men bara lotionflytningar typ. Men inte mycket.
    Har varit gasig ett par dagar men inte det senaste dygnet.

Tidigare månader har jag också testat tidigt och verkligen vridit och vänt på testen och sett svaga plus.. men denna gång kom det ett riktigt starkt plus 3 dagar tidigt!

Tydligt och fint! grattis!!
  • Nykär15
    Hubert skrev 2016-05-09 12:26:52 följande:

Har äggvecka denna vecka, BIM runt 28 Maj så nu försöker vi på nytt :) hoppas på ett plus igen!

Här väntas med ägg i veckan...hoppas det kommer i morgon, senast onsdag...killen är borta ons-fre...det närmar sig iaf, känner det i magen. BIM runt 25-26/5....
    Milli_1 skrev 2016-05-09 13:01:40 följande:
    Samma bim nästan , har 27:e. Ska ni köra varannan dag eller varje?
    Här ligger vi varje dag allt som oftast! Bara otur att killen är bortrest denna gången med...samma sist...så känns som det aldrig riktigt prickas in så bra som jag vill...jag vill gardera VARJE dag för att känna mig lugn Tungan ute
  • Nykär15
    Milli_1 skrev 2016-05-09 15:21:59 följande:
    Kanske borde köra varje dag under helgen iaf... Tror att om vi bara pricka rätt dag så tar det sig... Och såklart kör efter äl typ på måndag för säkerhets skull

Jo vi kör de dagar han är hemma, mer kan vi inte göra denna ÄL tyvärr....

Till helgen är för sent för oss...då kommer vi bara ligga för nöjes skull Tungan ute

• Nykär15
    Milli_1 skrev 2016-05-09 16:10:00 följande:

Låter bra då hoppas vi på plus innan mors dag då med en liten hemma ska vi vara glada om vi får till det varannan dag

När ska du testa f grav? Jag funderar på äl +7, känns optimistiskt

Testar aldrig före ÄL+10 då jag alltid fått negativt innan dess. Ägget fäster runt dag 5-10 ju så att testa på ÄL+7 känns bortkastade pengar för min del. Men har försökt några gånger nu så blir lite mindre testsugen varje gång och klarar lättare av att vänta till närmare BIM nu...

De gånger jag vart gravid har jag börjat känna nåt på runt ÄL+8...haft nidblödning 2 av 3 ggr med och den har kommit på dag 7-8, så ingen idé testa dagen ägget fäst då hcg är för lågt då. 
  • Nykär15
    MissJL skrev 2016-05-10 18:47:23 följande:
    27 maj har jag :)
    ÄL är över nu, så 25/5 har jag BIM. Den långa väntan har börjat...tur jag ska ut på en liten semestertripp nästa vecka så jag får annat att tänka på! 
    Adorii skrev 2016-05-10 18:49:48 följande:

Kunde inte hålla mig, gjorde ett testa tidigt och jag plussade!:)

GRATTIS!
    carooanna skrev 2016-05-10 19:37:17 följande:

Tjo ett plus!!!! =) Testade negativt på BIM+1 (men ojämn cykel) idag är det då BIM +7. Tyckte jag också att det inte kändes som vanligt :) även om jag i söndags trodde mensen var på gång för jag hade ett jäkla pms-humör. Kan inte riktig tro det är sant!

GRATTIS!

• Nykär15

Mitt ägg har iaf släppt :)
    Så här såg stegringen ut och idag är det svagare igen, så himla härligt äl hann komma innan han killen åkte!

• Nykär15
    Sandrisen92 skrev 2016-05-11 20:31:05 följande:
    Har du ägglossning samma dag som äl testerna är som mest. Ja hade positivt för 48 timmar sedan och tror ja har ägglossning nu. Tempa du me=)?
    Mitt ägg brukar släppa inom ett dygn från jag får positivt. Så vet det släppte under natten till idag. När stegringen börjar har jag jätteont, började i förrgår, ont som sjutton igår, idag inget när ägget släppt. Så när testen gått ner vet jag att den är över, då sjunker ju LH och testen blir svagare.
    Nej tempar inte, inget jag orkar med ;)

BIM 25-26/5
  • Nykär15
    Sandrisen92 skrev 2016-05-11 20:31:05 följande:
    Har du ägglossning samma dag som äl testerna är som mest. Ja hade positivt för 48 timmar sedan och tror ja har ägglossning nu. Tempa du me=)?
    Har testen gått ner eller har du inte kollat på 48 h?
  • Nykär15
    SamsonS skrev 2016-05-11 23:07:50 följande:

Det översta gravtest och det understa äl test, vad tror ni? Inte den blekaste aning om när jag skulle kunna ha bim...

Kan ana något svagt även på grav.testet. Ta nytt om ett par dagar!
  • Nykär15
    Jäniiis skrev 2016-05-12 07:21:44 följande:

Vad tror ni om detta? Positivt eller falskt??

Taget på äl+12!

Någon som fått så starka falska streck på testlagrets tester?

Det där är positivt! GRATTIS! Aldrig fått spök ens på Testlagrets. Rosa synliga streck = gravid Gravid
Svar på tråden BIM Maj, 2016