BIM Maj, 2016
Hur tänker ni angående alkohol just nu? Innan man vet om man är gravid eller ej. Avstår ni?
Hur tänker ni angående alkohol just nu? Innan man vet om man är gravid eller ej. Avstår ni?
Alltså jag är bara inne på mitt andra försök =) Men vill ändå inte börja leva som gravid redan nu OM det inte skulle funka. Dessutom är jag 99% säker på att fostret inte påverkas v3-4 om jag driver ett glas vin =)
Nu är det maj! Nu börjar det roliga =) Jag tänker dock inte testa mig förbi typ onsdag eftersom jag inte är helt hundra på när äl var. När tänker ni andra som har BIM tidigt testa er?
Nån mer som har mkt lotionflytningar?
Hur hade ni som fått +?
Ja har haft molvärk till och från idag med.. ÄL+4, dagarna går segt..
När jag plussade med twinsen hade jag inte börjat känna nåt alls. Inget annorlunda med flytningar lr så.. Då var jag på bim-7. Jo förresten... megahungrig. Allt annat kom veckan därpå. Deluxe. Magen var tvärstopp. Trött så infernaliskt. Illamående. Ful haha...
Ok...och du hade äl för 4 dagar sen? Har ett befruktat ägg ens fäst då? Jo men allt är nog möjligt...allt verkar vara olika. Första grav plussade jag inte förrän bim +10....andra grav fick jag blödning samma dag som mensen skulle komma. Som sen upphörde...
Tredje grav plussade jag bim-7. Dessutom räknade jag ut att de skulle födas i mitten av Jan, men på Ul fick jag födelsedatum hela 2 veckor tidigare
Nu är jag inne på dag 5 med lotionflytningar.. brukar aldrig ha de så här många dagar... någon mer som har de så?
Tog ett test när jag vaknade idag, ett testa tidigt test. Jag och sambon kunde ana vart strecket skulle vara då de va nått jääääävligt svagt där.
Ska testa i morgon igen.
Någon som kunnat göra de utan att vara gravid? Eller är de helt blankt om man ej är de?
ÄL+9 idag
Märkligt, din bild bredvid ditt namn ser exakt ut som min? Är det bara min mobil som spökar? Hahaha!
Tog test i morse, va tomt i 3 min å sen dök de upp nå så svagt att de knappt syntes. Vet ej om de är bara för de torkat lite. Om de är att man ser vart strecket är bara