BIM Maj, 2016
Anar något på översta bilden.
Hej tjejer! Vad tror ni om detta gravtest. Är det inbillning eller anar man ett streck. Jag är bara på äl+8.
Anar något på översta bilden.
Hej tjejer! Vad tror ni om detta gravtest. Är det inbillning eller anar man ett streck. Jag är bara på äl+8.
Låter ju hoppfullt! Jag hade varit glad för Mollvärk, det kan ju vara som livmodern växer.
Hoppas.
Vilken dag...börja morgonen med att nästan spy upp frukosten, sen kom en orange flytning, alltså med lite svagt blod i, sen kom världens mens värk på eftermiddagen. Va bomb säker på att det skulle va mens i trosan när jag kom hem, men icke. Nu har jag svaga svaga känningar då och då. Har hunnit vara arg, ledsen och glad...gråtit för jag är rädd för att mensen ska komma, arg för jag vill inte vänta längre, vill bli gravid nu, har fan väntat i 7 månader, glad för att mensen inte kommit än men rädd för att den gör de. Men BIM är inte förens på Torsdag eller Fredag. Brösten har ömmat i en vecka.
Min kropp lurar mig känns det som. Jag hoppas av hela mitt hjärta att det tagit sig denna gång men mensvärken gör mig rädd. Fattar inte vad kroppen håller på med, i vanliga fall stegrar värken upp mer och mer och sen kommer mensen. Nu kom den som ett slag och sen försvann den en timme senare utan blod.
Grattis! Så roligt
Plussade på cb monitorn idag........ helt sjukt!! Kan inte riktigt fatta det, trodde att jag hade fått mens nämligen. Jag har en blödning och en ordentlig mensvärk. Så jag hoppas att den inte missvisar nu. Vi får väl se. Jag hoppas att plusset har kommit för att stanna.
Någon annan som varit med om något likanden scenario, att först plussa, sen kommer mensen samma dag eller en dag senare?
Så roligt med massa plus i tråden. Glad för allas skull.
Drömmen vore att jag också får ett plus på Stickan sista dagen på semestern är bim. Det hade varit bästa rese presenten att ta med hem till sambon.
4 dagar kvar till bim och känner inte ett smack...känner mig redan dyster. Vi som låg i som kaniner runt ÄL.
Jag tänkte också testa söndag morgon. Lycka till åt oss båda.
Jag gjorde misstaget att testa i förrgår. Tidigt, jag vet. Men kändes ändå ännu mer hopplöst efter det. Nu ska jag försöka hålla mig till sön morgon om inte mensen kommit då.
Nu börjar det bli spännande igen..har mollat lite i magen hela dagen idag och brösten har börjat små ömma...bim på söndag och kommer testa tidigt på morgonen. Skulle bli sååå sååå glad om vi lyckades denna månaden. Ett plus skulle vända min skitstart på maj månad till en toppen start.
Spännande! Lycka till!
Vad spännande! Och kul med streck. Hoppas det är starkare imorgon.
Stort grattis. Funderat på att testa imorgon på bim -1 trots avsaknad av tydliga symptom...
Sovit så otroligt dåligt inatt, vaknade vid 5, blödde näsblod osv. Hade bestämt mig för att ta testet nu på morgonen. Kliver upp, kissar på stickan, går och gör kaffe. Är rätt likgiltig då jag är övertygad om att jag inte är gravid i och med att jag inte haft några symptom (förutom ömma bröst vilket jag brukar ha inför mens). Till mina extremt stora förvåning och LYCKA visade testet gravid <3 Är på BIM -2 idag. Så till alla er som inte känner något, ge inte upp hoppet :) jag hoppas fler plussar nu så vi får följas åt <3 Ni är riktiga kämpar allihop!
Bim -1 idag och negativt test.
Totalt hopplös...tog ett neg test idag bim-1 och ville gråta. Nu känns det som att mensen ska komma närsom.
Hur mår ni andra som har BIM kring 9-10 maj?
Wow! Stort grattis. Ett sånt mega plus fick jag på bim dagen med dottern.
Här är bilden!
Jag ser något :D
Hej alla,ska ha bim den 9:e
Kunde inte hålla mig från att testa idag allså bim -2
Jag tycker det finns ett streck
Nån som ser det jag ser? Eller inbillar jag mig?
Jag gör samma...dags att koppla bort och koppla av. Trodde verkligen verkligen är denna månader skulle vara den månaden men icke..lycka till alla och lycka till til
[quote=76605525][quote-nick]sawyer skrev 2016-05-08 13:01:59 följande:[/quote-nick]Det var jag som startade gruppen, men jag kommer lämna den nu, hade verkligen en känsla av att det skulle ha tagit sig denna månaden på 7e försöket, men tji fick jag, ännu ett elakt spratt av kroppen, mensen är på intågande.. Känns jobbigare för varje månad som den där jävla mensen dyker upp.. Man blir så deppig.. :( jag kommer ta en paus från familjeliv, hur glad jag än skulle vilja bli för alla fina plus här inne så går det inte, jag blir bara ledsen och mer stressad över att vi får negativa test, månad efter månad..
Alla lycka till er tjejer![/quote
Jag känner så med dig. Samma här. :(