• mamalolo

BIM Maj, 2016

Cfmilla skrev 2016-05-07 10:30:45 följande:

Enorm tempdipp idag... Så mens borde komma i morgon. Typiskt

Nej! Det är verkligen en bergochdalbana detta. :( Hoppas tempen visar fel! Kram!
  • mamalolo
    j1990 skrev 2016-05-07 12:16:55 följande:

Har sagt att jag ska vänta tills tisdag med test men blir så förbannat sugen när jag ser alla plus!

Förstår det!
  • mamalolo
    Cfmilla skrev 2016-05-07 15:24:40 följande:

Ah då förstår jag!

Nej, det tror jag inte och vi har inga sedan tidigare heller. Detta blir väl försök 7 eller 8. Min temp dippade idag på äl+12 så jag gissar att jag får mens i morgon. Känns långsökt att det skulle vara implantationsdippen så sent. Känner inte av något alls.

Tråkigt! Hur mycket dippade den?
  • mamalolo
    Fru365 skrev 2016-05-07 17:36:47 följande:

Hej alla,ska ha bim den 9:e

Kunde inte hålla mig från att testa idag allså bim -2

Jag tycker det finns ett streck

Nån som ser det jag ser? Eller inbillar jag mig?

Ser också ett svagt streck! Spännande!
  • mamalolo
    Fizzybubble skrev 2016-05-07 19:36:13 följande:

Ingen som ser nått på mina test alls? "/

Missade din bild. Kan du länka?
  • mamalolo
    Fizzybubble skrev 2016-05-08 06:48:54 följande:

Och där fick jag ett svagt plus på testlagret!! Sådär så man ser ett rött streck utan lampa och allt! ???? men ändå svagt, dök upp efter 2 min

BIM -3

Vad spännande! Syns dålig på min mobil, men om du vill lägga upp bilder på ditt senaste test kan jag kolla!
  • mamalolo
    Cfmilla skrev 2016-05-08 07:14:30 följande:

Då lämnar jag tråden. Önskar er alla lycka till!

Åh, kom mensen? :(
  • mamalolo
    Cfmilla skrev 2016-05-08 07:37:29 följande:

japp igår kväll! men de positiva är att jag har en mer normallång cykel nu! 32 dagar. Bättre än 46!!

Åh, jobbigt men ändå positivt! Hoppas på ny ÄL snart!
  • mamalolo
    j1990 skrev 2016-05-08 08:01:24 följande:

Ingen bebis här, tempdipp. Hade den senare ägglossningen än den jag trodde och hoppades på :( stämmer bra med min tidigare beräkning med hur många dagar mellan äl-mens jag har. Men hur kan man ha äl med sparsamma lotionflytningar??!

Enligt mina beräkningar är mannen troligtvis borta vid nästa äl med, sista möjliga sexet blir nästan en vecka före igen. Blir så ledsen för det känns omöjligt!

Är det nån som har nå tips på hur jag kan få äl några dagar tidigare? Testat rosenrot i 2 månader men funkar inte. Tänkte på munkpeppar men det är slut på lagar överallt så går inte att beställa!

Åh, hur stor? :(

Känner tyvärr inte till någon metod. :(
  • mamalolo

[quote=76605227][quote-nick]j1990 skrev 2016-05-08 10:56:06 följande:[/quote-nick]0,2. Mensen brukar starta på den tempen :( känns som att den är på väg[/

Samma här! :(

• mamalolo

[quote=76605525][quote-nick]sawyer skrev 2016-05-08 13:01:59 följande:[/quote-nick]Det var jag som startade gruppen, men jag kommer lämna den nu, hade verkligen en känsla av att det skulle ha tagit sig denna månaden på 7e försöket, men tji fick jag, ännu ett elakt spratt av kroppen, mensen är på intågande.. Känns jobbigare för varje månad som den där jävla mensen dyker upp.. Man blir så deppig.. :( jag kommer ta en paus från familjeliv, hur glad jag än skulle vilja bli för alla fina plus här inne så går det inte, jag blir bara ledsen och mer stressad över att vi får negativa test, månad efter månad..

Alla lycka till er tjejer![/quote

Jag känner så med dig. Samma här. :(

• mamalolo

Attans. Nu kom min mens. Precis som jag misstänkte efter tempdipp, finnar och PMS. Ska börja tempa på riktigt nu för att se mer exakt när ÄL äger rum för jag hade stegring 25-26 april - min lutealfas är alltså bara 11-12 dagar om stickorna hade rätt.

Nåja. Det känns riktigt deppigt, men skönt att slippa undra. Nu: massor med kaffe och rödvin. :) Nya tag i maj/juni. Lycka till alla!

• mamalolo

Kan konstatera att när det gäller tidiga symptom kan jag inte lita på min kropp. Har varit extremt trött, gasig, trög i magen och känt livmodern jobba. Var stundtals helt hundra på att det tagit sig. :-/

• mamalolo
    Fizzybubble skrev 2016-05-09 06:13:11 följande:

Här är bilden på mitt svaga test jag prata om, syns ännu mer i verkligheten :) tog ett clearblu nyss! Jag är gravid helt klart!!! :D

Grattis! Har du BIM idag?
  • mamalolo
    Zvjezda skrev 2016-05-09 09:52:41 följande:

Försöker få med bilden igen..

Supergrattis! 

Själv sitter jag och funderar. Trodde jag fick min mens igår på ÄL+11 men det kom bara några droppar på em, därefter inget. Dock har jag fortsatt mol/mensvärk så det kommer säkert idag...eller så hade jag helt enkelt ingen ÄL denna månad? Måste verkligen börja tempa på riktigt nu så att jag ser att en ÄL verkligen ägt rum. 
  • mamalolo
    Videungen skrev 2016-05-09 11:15:17 följande:

Ja, det är nog bra! Ska också börja nu. Min mens har inte kommit ännu men tempen är låg (har testat lite då o då m vanlig febertermometer). Men skickade efter en BBT termometer som jag ska börja med. Mensen kommer väl här snart... Tror också att min ÄL uteblev denna månad...

Har också beställt en termometer med två decimaler nu. Även min temp ligger lågt. 36,8 jämfört med 37,0 tidigare dagar. 
  • mamalolo
    Zvjezda skrev 2016-05-09 11:13:25 följande:

Stort tack alla och jag håller tummarna för er!!

Tack!

Kan det inte varit en nidis då? :)
    Nä, jag tror inte det. Dels tog jag ett test som visade neg, dels känns det verkligen som att mensen kommer när som (+ för sent för nidis på ÄL+12). 
  • mamalolo
    Verro skrev 2016-06-01 23:30:34 följande:

Hej på er :) minns ni mig? jag fick ju min mens på BIM 6/5 men igår 31/5 plussade jag!!!!!! Så jag blev gravid på andra försöket <3

Stort grattis! Vad kul! ????????
  • mamalolo
    Verro skrev 2016-06-06 10:12:05 följande:

Tack :) de är fortfarande så overkligt men vi är så lyckliga hoppas ni alla snart får era efterlängtade plus :)

Tack! Vad har du haft för symptom - om några?
Svar på tråden BIM Maj, 2016