BIM Maj, 2016
Tjejer hjälp!! Ser ni något? Bim -1 idag
Tjejer hjälp!! Ser ni något? Bim -1 idag
Så trist. Väldigt klokt att ta en paus och inte försöka tänka på alla som verkar ha det så lätt.
Hoppas iof verkligen att din mens ändå inte dyker upp. Det verkade som att du inte riktigt sett den än?
Stor kram och lycka till.
Det var jag som startade gruppen, men jag kommer lämna den nu, hade verkligen en känsla av att det skulle ha tagit sig denna månaden på 7e försöket, men tji fick jag, ännu ett elakt spratt av kroppen, mensen är på intågande.. Känns jobbigare för varje månad som den där jävla mensen dyker upp.. Man blir så deppig.. :( jag kommer ta en paus från familjeliv, hur glad jag än skulle vilja bli för alla fina plus här inne så går det inte, jag blir bara ledsen och mer stressad över att vi får negativa test, månad efter månad..
Alla lycka till er tjejer!
Önskar jag kunde svara. Men det står något 6-10 dagar så det borde ju gå. Tänker på när jag planerade barnen jag nu har. Då kunde man skriva in sina uppgifter för att räkna ut bf. Då skulle man skriva in lutealfas. Jag skrev in den på 16 dagar för längre kunde man inte ha. Men min var eg 18 dagar...
Kan ägget fästa så sent som äl+11? Tappen är stängd och har ovanligt hög dagstemp (även om den inte gills) fast jag hade en tempdipp imorse. Jag vill väl hoppas in i det sista, fast är inte stor chans när vi sexa 6 dagar innan äl
Ja jag googlade och hittade allt från 3 till 12 dagar, nånstans 14. Men vanligast verkar dom säga 5-10 dagar, så 11 verkar inte va så omöjligt. Men hade som sagt sex 6 dagar innan äl, så är väl kört ändå :/
Min lutealfas är 12 dagar tror jag, så mensen borde komma imorgon då om jag har rätt. Och med tempsänkningen imorse stämmer det nog bra. Men som sagt har jag hög dagstemp nu, mycket ovanligt att jag har över 37 grader ens dagstid. Ligger på 36,2-36,3 vid mens. Fast är ju värme i luften så vill nog bara tro en massa ;)
Har dålig koll på min senaste mens och när min äl var... trodde jag visste på ett ungefär men nu när jag räknar kan bim vara allt mellan tis och fredag. Så segt. Nu går vi ut i värmen em stund. Lycka till ALLA!
Hej igen. Man känner nog efter extra mkt när man vill bli gravid.
Jag har diffus mensvärk så den är väl på g tant röd. Skönt att få det överstökat. Har inte kännt mensvärk sen första graviditeten men jag kanske bara inbillar mig....
Någon mer som haft nidblödning?
Grattis Fizzybubble!!!!
Här är man illamående och känningar av uvi
Så brukar jag ha ibland vid mens så d är väl det....snarkningar upphört men täppt i näsan.
Försöker få med bilden igen..
Testade idag igen på bim-1 eller bim-4. Ett klart och tydligt minus.
Har ju fått fett minus men hur vanligt är det att det ilar i brösten
innan mens? Har ni ofta då? Att det ilar till ibland?
Jag känner igen känslan, brukar få så några dagar före mens.
Men det kan vell även vara ett grav tecken?
Fick tanten. Känns skönt. Nu ska jag släppa tanken på syskon. Detta får bli så bra så ???? tre pojkar