BIM Maj, 2016
Ja jag hoppas med får oss båda =)
Det blev plus på monitorn och hög på samma urinprov.
Hoppet är det sista som överger en, men ge inte upp.
Har din börjat räkna ner dom sista 3 dagarna än?
Ja jag hoppas med får oss båda =)
Det blev plus på monitorn och hög på samma urinprov.
Hoppet är det sista som överger en, men ge inte upp.
Bestämde mig igår för att ta ett sista test idag. Bara inse faktum, det blev inget denhär månaden. Tänkte att det var lika bra, jag snittas ca tre veckor för BF och då blir det juldagarna så det finns ju roligare födelsedagar. Tog en sticka från testlagret. Tro fan det är ett tydligare sträck så tar ett cb plua också. Vafan. Vet inte om jag tror att det är spöksträck eller kommer bli ett missfall.
Gjorde ett graviditetstest med Clearblues fertilitetsmonitor imorse fick svar icke gravid men på stickan så är det ett ytterst svagt streck...borde det ens bli ett streck? Har det inte blivit tidigare gånger hmm, vart ju inte klokare på detta....suck ...står man inte ska läsa av med blotta ögat men varför blir det ett extra streck som är väldigt svagt??
Testa imorgon säkert starkare
Enligt monitorn har jag bim 7/5 bim-3 idag.. Har stämt ganska bra senaste 4månaderna - + en dag...
Oh där kom min mens..kul....nytt datum i juni... Har det hunnit komma en junitråd?
Nä vad tråkigt Hoppas verkligen det tar sig snarast! Så himla deprimerande med denna mens varje månad. Jag minns hur det var när man var glad att mensen kom, puh liksom. Numer är den enbart ovälkommen!
Så för mig nu när mensen kom så är bim allt mellan 31maj-2juni max...
Vi håller tummarna för att den stannar borta
Spännande!
Nu kom mensen. Typiskt =((
Äääähhhh nu kom det mer, så pass att det var i trosan så nu körde jag in en tampong. Gud så nedstämd man blir!:( vilket jäkla LUR! Har ju som sagt aldrig mensvärk om förens den dagen mensen kommer, och från två cykler på 26 dagar till att plötsligt komma dag 30. Snacka olägliga saker när man vill bli gravid, hann ju verkligen få upp hoppet! Blä. Har en massa saker jag tänkte ta tag i, städ och tvätt, nu sätter jag mig bara i soffan, orkar inte lyfta ett finger. Depp!
Attans! Lycka till nästa månad. Jag vill också gärna ha nästa innan dottern fyller två. Men känns som om att jag kom på det lite sent :P första försöket verkar inte ha tagit sig (negativt test, men fortfarande ingen mens) 2 försök kvar då. Men bara inse att det här medvetet planera barn är svårt... Det tar ju den tid det tar. För oss tog det sex eller sju försök med första. För er?