• mammsenS

gravid men nojig

sarablara skrev 2016-04-07 21:03:09 följande:

Hej hopp,

Jag är gravid i vecka 7 och har gjort typ fem stycken graviditets test för att verkligen se så att de är så, jag känner mig liksom inte gravid så blir typ orolig att dom kan ge positivt utan att va gravid? Fast ja är bara nojig eller? Känns helt puckad att skriva detta men känner att ja behöver pepp eller något att detta är vanligt?

Är i vecka 6+1 och känner exakt som dig :(
    Vill bara vakna upp på morgonen och må så illa att jag spyr så jag slipper denna oro.
    Har tre barn sedan tidigare och har haft mycke mer symtom än denna gång. Men som tidigare skriver så ska man kanske bara vara glad som slipper alla "jobbiga" gravid symtom ;) har bokat tid för vul den 25
  • mammsenS
    sarablara skrev 2016-04-07 21:31:25 följande:

Ja men samma här mammsenS men aa man ska nog va glad att man slipper illamåendet. Men de är så sjukt för detta blir mitt andra barn och är oroligare än när ja väntade första. Hur kan de vara så?
    Hur mycket kostar de att boka in ett privat vul där du bor?
    Jag har inte ens ringt mvc än ... Får ta o göra de på måndag tror ja.

Bor i Uppsala och här kosta de 300 så de är väll samma pris som en vanlig läkar undersökning tror jag :) nu på morgonen mådde jag faktiskt illa innan jag åt frukost :D sjukt att man blir glad för de ;)
  • mammsenS
    sarablara skrev 2016-04-08 08:54:00 följande:

Men va världen är liten ja bor också i Uppsala! Vart någonstans har du bokat tid ?

Vad roligt :) Carolina kliniken har jag för mig att de heter :) ligger på östraågatan
Svar på tråden gravid men nojig