Inlägg från: Anonym (.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (.)

Min man vill se mig med andra

Anonym (Mattias) skrev 2023-01-04 06:42:47 följande:

Älskar å se min sambo njuta å ha skönt hon brukar bjuda hem sin doktor från gyn dom känner varann lite grann visst är man lite svart sjuk men han vet precis hur han ska ta henne visst är det väldigt upphetsade å se sin sambo fru få smaka på liten annan kuk blir faktiskt jävligt kåt utav att se när hon ligger där naken å se att det är en annan man som gör det skönt för henne

lägg av
  • Anonym (.)
    Anonym (Nothing but the thruth) skrev 2023-01-23 19:56:33 följande:
    Du Ilse låter smartare än min omogna tjej. Ja, hon som flytta in till våran f*n Bull. Vi ville ha han som stadig extraman men va händer. De klickade redan efter två träffar i våran kåk. I nyköpta kontinentalsängen. Vi tänkte kids, strunta i annat än oss när första ungen sett dagens ljus. Ett halvår höll vi på och tog hem Bullen. Tänkte hela tiden tjejen tröttna snart. Om hon tänkt som du hade vi nog vart ihop än.
    trist läsning! Har hon o Bull blivit ett par? är ni "vänner" idag? Hur löste ni lägenhet delen? köpte den ena ut den andra?  Men jag är nästan i samma sit som du o därmed lite nyfiken på hur det gått för dig
Svar på tråden Min man vill se mig med andra