Inlägg från: Anonym (Haha) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Haha)

Min man vill se mig med andra

Anonym (Mattias) skrev 2023-01-04 06:42:47 följande:

Älskar å se min sambo njuta å ha skönt hon brukar bjuda hem sin doktor från gyn dom känner varann lite grann visst är man lite svart sjuk men han vet precis hur han ska ta henne visst är det väldigt upphetsade å se sin sambo fru få smaka på liten annan kuk blir faktiskt jävligt kåt utav att se när hon ligger där naken å se att det är en annan man som gör det skönt för henne

Lägg av nu
  • Anonym (Haha)

Herregud vilken humor ni har här i tråden. Fått mig många goda skratt. Hoppas ingen tar detta på allvar dock. Det kan ge upphov till obehagliga funderingar.

Inse att 99% eller mer av kvinnorna har noll intresse för såna här "aktiviteter". 

• Anonym (Haha)
    Anonym (Bengt-Åke) skrev 2023-01-11 16:39:31 följande:
    99% ? Hur vet du det? Källa? 
    Ja, källan  är att det bara är män eller mestadels män som skriver i tråden. Män som gillar att se andra med sin fru är ju i verkligheten lagda åt "fel" håll och vill i själva verket vara med mannen. Det ser du ju även i TS om du läser lite mellan raderna.
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Man 45) skrev 2023-01-12 18:29:09 följande:
    Med din logik så tittar du alltså bara på lesbisk porrfilm? 

För ser du en kuk när du runkar till porr så är du ju bög!

Och även om du nu skulle vara bög eller bi, vem fan bryr sig?

SkålCool
    Ytterligare en aggressiv, bitter man med rövhålsargument. Håhåjaja.
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Ilse) skrev 2023-01-22 12:38:51 följande:
    Jag förstår att det kan bli så. Jag tycker snarare att jag försökte nyansera det lite då det var flera som skrev om vikten av att kunna skilja på sex och känslor. Jag tror det är viktigt att veta lite hur man själv fungerar. Vad händer om jag får känslor? Vad gör jag då av de känslorna? Känner jag att jag då måste skilja mig och vara med den jag fått känslor för? Jag tror som du att det kan bli väldigt fel för en del och det gäller att ha det i beaktande. I mitt eget fall är jag inte så orolig då jag vet att mina känslor för min man är på en helt annan nivå även om jag skulle bli småförälskad ett tag i en extraman. 
    Om du kunde "styra" dina känslor så är det ju inte längre någon känsla. Något som många män som provat denna vägen blivit varse. Sex mellan två människor är något man inte kan underskatta kraften i. Hur "säker" man än är på varandra.

Tyvärr! Obestämd
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Trollstaven) skrev 2023-01-23 09:03:56 följande:
    Den magiska staven som män har mellan benen har fått många att tappa fotfästet.
    Ja, det tråkiga är ju att frun inte längre vill trolla med min stav utan föredrog uppenbarligen den andra staven.
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Ilse) skrev 2023-01-23 09:24:36 följande:
    Jag har inte sagt att jag kan styrka känslorna utan det jag kan styra är mina handlingar. Sen har jag väl lite strategier för att inte bli för förälskad. Men det viktigaste är väl att om jag skulle bli förälskad så skulle jag inte träffa den personen igen och efter ett tag går förälskelsen ner. Det skulle vara jobbigt såklart men jag känner mig säker på att klara det. Men du har rätt i att om jag var man skulle jag vara tveksam till att gå med på det.
    Du har rätt i att det troligen är svårare för män att gå med på detta, på något sätt tror jag att en man lättare ser sex med en annan kvinna som något tillfälligt.

Medan en kvinna som tillåter en annan man penetrera henne är mer utlämnad känslomässigt och då också lättare att känslorna påverkas och hamnar "fel".

Bara en fundering men jag tror det ligger något i detta.
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Lussan) skrev 2023-04-19 01:02:25 följande:

Min man tjatade länge på mig men jag var minst sagt tveksam. Till slut gav jag med mig när jag hittat rätt kille. första gången var ganska tam och trevande eftersom jag var lite blyg, men nu har jag två fasta älskare (killen och hans kompis) och de kommer hem och knullar mig medans min man får titta på. Hej bland följer jag med dom hem efteråt och fortsätter utan min make. Jag har provat mycket nytt med mina killar som DP, svälja och analt och jag njuter som aldrig förr. Lyckligtvis är min man undergiven och foglig och låter killarna göra vad de vill med mig utan protester. Vi har till och med haft några vänner hemma som varit med och tittat på när jag blivit knullad. Killarna är lite yngre och hur hos som helst. Hårda och styva och kan snabbt ladda om så det blir ofta flera sprut. Jag gillar och klä mig sexigt och har äntligen hittat en anledning att göra det. Min man njuter av att titta på och runka så vi har hittat ett win-win för alla parter.

Det är ju underbart för dig att du hittat så potenta älskare. Din man har han problem att få upp den?
Svar på tråden Min man vill se mig med andra