Inlägg från: Anonym (Ilse) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ilse)

Min man vill se mig med andra

Om det nu är så kvinnor i tråden får jag väl ge mig tillkänna. Min man vill inte direkt se mig med andra då han tycker det blir för utstuderat men han vill höra om när jag varit med andra och jag tycker det är hett. Att veta att han går igång på att jag njuter och ju bättre jag haft det desto kåtare och nöjdare blir han. Att han älskar att jag har det bra tycker jag känns fint. Jag får möjlighet att utveckla en vildare sida hos mig själv men kan ändå vara i en trygg relation med en man jag älskar och tycker är sexig. Så jag är glad att han haft dessa fantasier och vågat berätta om dem. Sen har allt inte enbart varit lätt men i stort har det gett oss mer än att det kostat. 

• Anonym (Ilse)
    Nipus81 skrev 2023-01-13 16:48:58 följande:
    Kul att höra det från den kvinnliga sidan med. Allt behöver inte vara svart eller vitt, rätt eller fel. Vi lever i ett samhälle med normer men vem har rätt att säga vad som är rätt eller fel om alla inblandade tycker det är okej och det inte drabbar någon annan? 

Det låter som att ni hittat en bra väg ändå, får jag fråga hur du reagerade när han berättade om sina fantasier? Jublade du direkt eller blev du misstänksam om han säger så för att han ska få ligga med andra? Hur lång tid tog det från ?the talk? till att du faktiskt träffade andra?

För mig så är det likadant, jag har inget behov av att se min tjej även om det också skulle vara en riktig upplevelse. Men om vi ska göra något så vill hon att jag ska vara närvarande, dels så jag får se på som jag vill men även för hennes trygghet. Att hon vet att jag finns där och stöttar henne. 
    Som jag minns var det mer successivt medans min man minns det som ett särskilt tillfälle som var mycket stort för honom. Eftersom jag inte riktigt minns det tillfället kan det inte ha varit så betydande för mig. I början pratade vi mest om trekant med en extra kille. Min man gav mig också någon bok i ämnet som var tändande men lite för mycket för mig. Däremot började vi läsa bloggen liwslust och även enmanshemligatankar som fick mig att förstå mer hur han tänkte. Så lite lätt pratade vi om der under flera år men sen när vi började prata mer seriöst om det så tog det ca ett halvår. Min man skrev en lista med små steg på vägen som var bra. Ett sådant steg var att gå ute på stan och tänka vilka män jag kan tänka mig att ligga med av de jag mötte. Låter kanske banalt men har man helt stängt av de känslorna så underlättade det.  
  • Anonym (Ilse)

Jag tror också det är bra att kunna skilja på sex och känslor men att ändå inte vara för rädd för lite känslor. Man måste inte agera på känslorna och efter ett tag försvinner de om det råkar uppstå lite känslor. Mata inte känslorna för extramannen men gör det för din man. 

• Anonym (Ilse)
    Anonym (Nothing but the thruth) skrev 2023-01-22 10:11:30 följande:
    Kvinnor har f*n svårt att kunna skilja på sex och känslor. Du kräver inte lite av dem Ilse. Tjejen min vart kåtare på Bull. Tack å hej blev det sen. Fy f*n ångrar vi tog in nån. Vi hade det fine. 
    Jag förstår att det kan bli så. Jag tycker snarare att jag försökte nyansera det lite då det var flera som skrev om vikten av att kunna skilja på sex och känslor. Jag tror det är viktigt att veta lite hur man själv fungerar. Vad händer om jag får känslor? Vad gör jag då av de känslorna? Känner jag att jag då måste skilja mig och vara med den jag fått känslor för? Jag tror som du att det kan bli väldigt fel för en del och det gäller att ha det i beaktande. I mitt eget fall är jag inte så orolig då jag vet att mina känslor för min man är på en helt annan nivå även om jag skulle bli småförälskad ett tag i en extraman. 
  • Anonym (Ilse)
    Anonym (Haha) skrev 2023-01-23 09:02:29 följande:
    Om du kunde "styra" dina känslor så är det ju inte längre någon känsla. Något som många män som provat denna vägen blivit varse. Sex mellan två människor är något man inte kan underskatta kraften i. Hur "säker" man än är på varandra.

Tyvärr! Obestämd
    Jag har inte sagt att jag kan styrka känslorna utan det jag kan styra är mina handlingar. Sen har jag väl lite strategier för att inte bli för förälskad. Men det viktigaste är väl att om jag skulle bli förälskad så skulle jag inte träffa den personen igen och efter ett tag går förälskelsen ner. Det skulle vara jobbigt såklart men jag känner mig säker på att klara det. Men du har rätt i att om jag var man skulle jag vara tveksam till att gå med på det.
  • Anonym (Ilse)
    Anonym (Egon) skrev 2023-01-25 16:28:53 följande:
    Men nu är det så att det är dina känslor som styr dina handlingar.

Det är så vi människor fungerar. Det är lätt att ha en uppfattning innan man har hamnat i en viss situation. Ditt val kommer troligen att bli ett annat än vad du trodde när du väl hamnar där.
    Visst är känslor viktiga och de kan styra ens handlingar men inte enbart. Jag tycker mig dagligen se motsatsen. Någon på jobbet pratar trevligt med en riktig idiot, en annan ringer inte sitt ex trots att den känner sig ensam och ledsen. Men visst finns det en risk för att det blir jobbigt. Än så länge älskar jag min man mer och jag är övertygad om att jag kommer fortsätta med det. Om jag skulle rekommendera hotwifing det till andra? Troligtvis inte. Om jag skulle göra om det? Ja men inte utan tvekan. 
Svar på tråden Min man vill se mig med andra