• Nipus81

Min man vill se mig med andra

Anonym (30årig-gift) skrev 2016-04-08 10:49:57 följande:

Min man har förut antytt att han har haft fantasier om att jag ska vara med andra män men nu har han verkligen uttalat sig om att han verkligen vill se mig med andra.

Han själv vill inte göra något med en annan kvinna men enbart vetskapen att jag gör något sexuellt med andra tänder honom. 

De ska helst vara annorlunda än honom kroppsmässigt, mer muskulösa och gärna med välhängda. 

Vad skulle ni andra gjort om ni fick ett sånt "erbjudande"?

Hur har det gått för er? Har du fått dig ett skjut av någon annan man än?

Skulle säga att detta påminner lite om mig själv, som gärna skulle se min kvinna med någon annan (eller se och se, bara hon har det och njuter är jag nöjd) men själv har jag ingen tanke på att ligga med någon annan.
  • Nipus81

Min sambo som jag berättat att jag gärna ser ligga med någon annan man har efter lite tid och funderande accepterat att jag känner så. Hon har förstått att jag inte har några baktankar och att jag egentligen vill ligga med andra kvinnor. Även om vi inte gått hela vägen än så har vi ändå pratat om det vid flera tillfällen och hon har berättat att hon både fantiserat om det när hon onanerat men även drömt om det vid några tillfällen. Vid ett tillfälle hade hon gruppsex med 8 män i drömmen och hon tyckte det var väldigt hett att få tillfredsställa så många samtidigt. Vi pratade bara häromdagen och då nämnde hon att hon skulle vilja ha två samtidigt, dels bli tagen bakifrån men även få suga samtidigt. Mitt frö som jag sådde för en tid sedan har börjat gro, även om det inte växt så mycket än. Men jag tror att vi, om tillfället är rätt, kommer att bjuda in en till man till oss. Dels så jag får se henne med någon annan men även att hon ska få tillfredsställa två män samtidigt. Hon går helt enket igång på att få tillfredsställa andra. 

Så, jag följer tråden med intresse. 

• Nipus81
    Anonym (Jossan) skrev 2022-12-27 12:55:21 följande:

Jag är en tjej som älskar att se min sambo ligga med andra kvinnor. Är gärna med på trekant/gruppsex också. Att se honom penetrera en annan tjej/kvinna med sin galet stora kuk gör mig galen. Att se tjejens/kvinnans reaktion på hans organ gör mig också tokkåt. Om de ser annorlunda ut än vad jag gör eller om de är en hel del äldre eller yngre tänder mig också. 
    En av våra sexkompisar är min bästa vän. Utseendemässigt är vi varandras totala motsatser vilket gör oss tokkåta allihop. Vi brukar reta upp min sambo med att kyssas, smeka och slicka varandra. Han får inte vara med förrän vi säger till och då får han sätta på oss båda hur mycket han vill. 
    Jag förstår verkligen killar som tänder på att se sina respektive med andra män. Det är sjukt hett!!

Intressant med en kvinnas perspektiv på detta. Att det inte är jättevanligt att personer går igång på att ens partner har sex med andra det förstår jag , men det är om möjligt ännu mer ovanligt att en kvinna gör det. Inte att det är fel men man hör inte så ofta om det men det är klart att samma känsla kan uppstå hos er. Det låter ju som att ni kommit längre än många och att ni hittat en modell som funkar för er. 

Hur öppna är ni med detta om jag får fråga? Är det de ni ev bjuder in som vet att ni bjuder in andra eller är ni mer öppna än så? 

• Nipus81
    Anonym (Jossan) skrev 2022-12-27 16:24:58 följande:
    Det är de som blir inbjudna som vet något. Det är inte så att vi har en skylt på gräsmattan om att det bjuds på jättekuk i vardagsrummet. Cool
    Okej, nej jag förstår. Vissa är dock mer öppna än andra med detta. Vi är nog inte heller fullt öppna med vår inställning till att bjuda in fler män i vårt fall än de som ev blir inbjudna. Inte till en början i alla fall - vi har pratat om det och vi båda tycker väl inte det är något att skämmas för men att vi kanske inte vill att nära och kära vet om det. 
  • Nipus81
    Anonym (Ilse) skrev 2023-01-13 14:26:24 följande:

Om det nu är så kvinnor i tråden får jag väl ge mig tillkänna. Min man vill inte direkt se mig med andra då han tycker det blir för utstuderat men han vill höra om när jag varit med andra och jag tycker det är hett. Att veta att han går igång på att jag njuter och ju bättre jag haft det desto kåtare och nöjdare blir han. Att han älskar att jag har det bra tycker jag känns fint. Jag får möjlighet att utveckla en vildare sida hos mig själv men kan ändå vara i en trygg relation med en man jag älskar och tycker är sexig. Så jag är glad att han haft dessa fantasier och vågat berätta om dem. Sen har allt inte enbart varit lätt men i stort har det gett oss mer än att det kostat. 

Kul att höra det från den kvinnliga sidan med. Allt behöver inte vara svart eller vitt, rätt eller fel. Vi lever i ett samhälle med normer men vem har rätt att säga vad som är rätt eller fel om alla inblandade tycker det är okej och det inte drabbar någon annan? 

Det låter som att ni hittat en bra väg ändå, får jag fråga hur du reagerade när han berättade om sina fantasier? Jublade du direkt eller blev du misstänksam om han säger så för att han ska få ligga med andra? Hur lång tid tog det från ?the talk? till att du faktiskt träffade andra?

För mig så är det likadant, jag har inget behov av att se min tjej även om det också skulle vara en riktig upplevelse. Men om vi ska göra något så vill hon att jag ska vara närvarande, dels så jag får se på som jag vill men även för hennes trygghet. Att hon vet att jag finns där och stöttar henne. 
  • Nipus81

Tack! Bloggen Liwslust och enmanshemligatankar har jag också följt och den sista skickat en länk till min sambo som kvällsläsning. Jag tror inte hon läst allt men väl lite av de inlägg som beskriver ganska tydligt hur vissa av oss män faktiskt känner och ser på detta. 

• Nipus81

Kan väl berätta att min sambo igår tog upp detta igen, och frågade om jag hade velat haft en kille till där som tog henne och i så fall om han skulle ta henne bakifrån eller om hon skulle suga av honom. När jag frågade vad hon hade velat så hade hon nog vilja suga lite med sedan att han tog henne bestämt bakifrån. När jag frågade om hon skulle komma av det så trodde hon inte det, huvudsaken att han kom. Hon vill tillfredsställ och gärna bli lite utnyttjad. Efter ett ganska långt samtal där vi samtidigt smeker varandra så säger jag åt henne att fantisera om något trevligt tillfälle med någon annan och att jag är med på ett hörn och kanske tittar på och så. Hon blundar och smeker sig och jag ser hur hon biter sig i läppen och sedan kommer hon hårt och länge.. tror hon hittade en bra fantasi då! Lite kul att det är hon som tar upp detta och uppenbarligen så tänder tanken henne, något hon även bekräftar. 2023 kanske är året vi bjuder in någon till, vem vet!? 

• Nipus81
    Mimosa86 skrev 2023-01-21 14:13:16 följande:

Hmm jag hade nog testat.

Men hur gör man om man får känslor för den man ligger med? och han med? Jag har nog aldrig legat med en man som inte blivit lite kär efteråt och själv behöver jag känna ett klick i personkemin för att kunna njuta av sex men någon annan. Annars blir det passionlöst. Det räcker inte med en snygg kropp.

Det hela känns lockande men farligt :)

Jag tänker för vår del så behöver det finnas personkemi mellan oss alla, främst mellan extramannen och min sambo. Men vi behöver också ha pratat igenom detta innan vad som förväntas av alla, i detta fall är det för hennes njutning primärt och för oss i mellan så behöver vi kunna säga om det inte känns bra eller om hon skulle få någon slags känsla för honom. Mannen kommer också veta att vi inte söker något förhållande utan det är bara sex han är till för, är det okej för honom så bör det gå hålla på en bra nivå. Mellan mig och min sambo finns inga funderingar, vi har ett tryggt och stabilt förhållande och vi känner båda att detta inte skulle äventyra något. 

Visst finns lockar det och visst har man tänkt flera tanke men ändå landat i att detta skulle boosta oss istället för tvärtom. 

• Nipus81

Ja, det är viktigt att skilja på sex och kärlek. Kan man det så är det fullt möjligt att ha sex med andra enbart för njutningens skull. 

Svar på tråden Min man vill se mig med andra