Anonym (Anita) skrev 2016-04-12 12:48:39 följande:
Min poäng är den att snygga tjejer får knulla mer och speciellt får dem knulla mer med någon dem vill dvs någon dem faktiskt tycker är snygg och attraktiv, Snygga tjejer lever i den bästa av världar och det är hemskt och lyssna pa att dem inte kan hitta mr perfect. Men vi fula da vi far kyssa grodor hela livet.
Fast det där är inte sant. Jag är inte snygg, det vet jag. Kan väl se okej ut om jag lägger ner lite tid på smink och kläder. Men framför allt är jag tjock. Sen att jag är en trött och sliten tvåbarnsmamma tvåbarnsmamma hjälper knappast. Men jag har alltid knullar snyggingar. Har aldrig vart några problem. Tror främst att det hänger på självförtroende och hur man för sig. Vet inte hur många gånger jag fått höra att min man var för snygg för mig. Men han valde ändå mig. Och även om vi har separerat så skulle han mer än gärna hoppa ner i min säng om jag bad honom.
Åh sen har jag kompisar som är skitsnygga, särskilt en, och visst är det massa snyggingar som stöter på henne, men dom är idioter allihopa. Såna killar som bara vill ragga och knullar och krossar hjärtan vart dom än går.
Det handlar inte om utseende. Hitta nån som behandlar dig bra, som får dig att skratta och känna dig trygg. Nån som alltid finns vid din sida.