Inlägg från: Anonym (O happy day!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (O happy day!)

Han fattar verkligen inte

Ännu en dag att glädjas åt fittan som sitter där mellan benen. Ingen kan någonsin tvinga på mig en unge! Halleluja!

Vore jag man skulle jag bara knulla röv.

• Anonym (O happy day!)
    Furienna skrev 2016-04-16 09:34:44 följande:
    Jaha, så du är som så många andra i Sverige indoktrinerad av den extremfeministiska synen på aborter. Det var ju det jag visste...

Vet du att mina föräldrar hade en väninna, som höll på att bli aborterad två gånger. Men av någon anledning misslyckades båda abortförsöken, trots att den biologiska mamman tydligen verkligen ville ha bort henne. Pappan ville dock ha dottern, men han fick inte behålla henne själv, för det fick inte pappor på 30-talet. Flickan blev dock adopterad av ett par, som hon aldrig skulle komma att säga något ont om. Och hon tyckte dessutom mycket om sin biologiska pappa, som hon fick kontakt med senare i livet. Och hon fick själv en dotter, och senare fick hon även barnbarn och barnbarns barn. Tycker du verkligen att så många människor inte skulle ha fått finnas, bara på grund av en människas själviskhet? Nog var det väl bättre att mina föräldrars väninna fick födas och leva sitt liv och få sin dotter? 

Naturligtvis är jag inte för tvångsaborter, när jag är abortmotståndare.

Ingen borde få göra abort utan tillstånd från socialstyrelsen, och det ska bara ske när kvinnans hälsa står på spel. 
    Jag skulle ta livet av mig direkt om jag inte fick abort beviljad. DIREKT.
  • Anonym (O happy day!)
    NicsFlicka2014 skrev 2016-04-16 16:51:44 följande:
    Har du alla hästar hemma?
    Vad menar du? Ett barn skulle förstöra hela mitt liv totalt, så då kan man ju lika gärna vara död.
  • Anonym (O happy day!)
    Anonym (IVFresan) skrev 2016-04-16 17:09:44 följande:
    Vilken tur att det inte är du som är gravid då :)
    Nä, men skulle jag bli det och bli nekad en abort så skulle mitt liv vara slut.
  • Anonym (O happy day!)
    Furienna skrev 2016-04-16 18:10:49 följande:

Anonym (O happy day!) skrev 2016-04-16 16:28:04 följande:

De skulle ha kunnat sticka upp en galge du vet var och sett hur det gick sedan. ObestämdEller så kunde du ha fött barnet, adopterat bort det och sedan gått vidare med ditt liv.

Varför skulle dom göra det? För att jävlas? Är du sjuk på något sätt?

Jag skulle aldrig utsätta mig för att föda ett barn oavsett om jag aldrig behövde se ungen ens, jag dör hellre och jag är 100% ärlig.
  • Anonym (O happy day!)
    Furienna skrev 2016-04-16 18:15:17 följande:
    Men om jämställdhet är samma sak som barnamord, så är jag hellre utan den. Och det går förstås inte att använda preventivmedel, så att risken för oönskad graviditet minskar?
    Det är väl klart som fan att man använder preventivmedel om man verkligen inte vill ha barn. Men som du vet så finns det inget preventivmedel som är 100% säkert. Om olyckan skulle vara framme för min del så ser du hellre att både en människa och ett foster dör? Än att jag får göra abort och kan fortsätta min egen kamp i livet utan självmord.

Sen ska jag ta och berätta för dig hur jävla svårt det kan vara att få en sterilisering beviljad. Jag har kämpat i över 10 år. Senaste budet är att jag kommer få min vilja igenom när jag fyller 30.
  • Anonym (O happy day!)
    Anonym (själv) skrev 2016-04-19 12:37:11 följande:

Förlåt men ni båda verkar ju bra skumma alltså. Vad ännu inte pratat om det? Hur jävla svårt är det liksom? Och sen "är du magsjuk?" Alltså kom igen. Han gör ju sig bara dum.

Fattar inte hur du står ut att "mysa" med en sån nolla till man. Ja män kan bli skrämda men dom beter sig fan inte så. Bara och säga att du tänker behålla och att han för skärpa sig pallar han inte det är det bara att öppna ytterdörre. Herregud.

Ni har varit tillsammans i 3 månader och nu ska han bli pappa mot sin vilja. Det är nog helt normalt att inte vara sig själv efter en sån pärs.
Svar på tråden Han fattar verkligen inte