Inlägg från: Söderomslottsskogen |Visa alla inlägg
  • Söderomslottsskogen

Hon har ångrat sig och vill behålla

Anonym (??) skrev 2016-04-14 12:21:47 följande:

Ok. Ja du vet ju bäst men det är OMÖJLIGT att känna symptom en vecka efter sex. Bara så du vet.

Skitsnack. Jag kände att något var annorlunda 4 dagar efter mitt barn blev till enligt ultraljudsdateringen. Vilket var dagen efter vi hade haft sex. Började testa med billiga teststickor efter 6 dagar, och testade negativt i en vecka innan det vände till plus.

Graviditet känns olika i olika kroppar. Jag kände det likt TS tjej i brösten framförallt.
  • Söderomslottsskogen
    Anonym (Hmm) skrev 2016-04-14 08:38:48 följande:

Alltså förlåt för mina frågor, men, var det första gången en sån här kondom olycka hände ? Och efter en vecka så började hon känna symptom?

För att ärligt talat, det är i princip omöjligt att känna symptom efter en vecka.

Hade hon ägglossning den dagen kondomen fastnade så tar det minst 2-3 dagar innan ägget ens har fäst. därav så undrar jag om det är första gången misstaget skedde eller om det rent av skedde något 2-3 veckor innan också.

Källa på det? Jag kände att jag var gravid 4 dagar efter att mitt barn blev till. Folk känner sina kroppar olika bra. Att du inte hade tidiga symptom säger inte att det är så för alla...
  • Söderomslottsskogen

TS, sluta tänka på abort som ett alternativ. För det är det inte för dig. Det är hennes kropp och hon har gjort sitt val.

Dina föräldrar och vänner kommer givetvis inte att se ner på henne för att hon behåller om inte du går och snackar en massa hat om att hon behåller mot din vilja.

Det här barnet kommer. Nu är det upp till dig vilken typ av pappa du vill vara. Pappan som fick mamman att må psykiskt dåligt under graviditeten och snackade skit om henne till sina föräldrar och vänner. Eller pappan som försökte ta hand om sitt barn redan från det att det låg i magen genom att se till att dess mamma mådde bra och fick i sig näring, och förberedde sin släkt och sina vänner på att älska och välkomna en oplanerad liten bebis.

Svar på tråden Hon har ångrat sig och vill behålla