Anonym (Skit snack) skrev 2016-04-18 21:31:39 följande:
(Anonym, symptom)
Man ska inte tro på allt man läser och speciellt inte på folk som skriver ut över internet. Du kan inte få mej att ändra på mitt tyckande eftersom min fakta om vad som faktiskt hände mej är 100% mer säker en den faktan man läser om. Så tyvärr, du bör nog prata med fler personer som har faktan än att bara läsa om det. Vill du återgå till TS absolut. Jag kommenterade inte TS ifrån början. Villle bara förmedla att det hände mig och det kan ingen ta ifrån mej hur mkt man än vill.
Okej, du får tro vad du vill. Själv hörde jag om en som testade positivt redan en vecka före samlaget... Det är tydligen viktigt för dig att du blev gravid långt före du hade ägglossning. Och kanske det, det spelar ingen roll egentligen. Låt TS ha sin tråd nu...
Jag tror inte alls att någon annan än du TS är pappa. Kan ju säga till dig att min bästa killkompis var med om samma som du, ganska exakt. Skillnaden är att du verkar mer ödmjuk än han. Han hade en liten dotter sen innan, och han kände att inte var redo för ett barn till, trodde inte att han skulle älska det nya barnet som sin dotter.. Han lämnade sin flickvän precis innan de skulle flytta ihop i deras gemensamma radhus. Han var med när barnet föddes, men efter det noll intresse! Idag är sonen 4 år, och pappa och son är otroligt nära varandra! Han var inte beredd på två barn som inte var planerade, men båda hans barn betyder allt för honom nu!