• GrönaDruvan

Vilket namn är finast?

Väntar trean och har två söner sen innan. Därför tror jag att trean också blir en pojk.
    Så vilket namn tycker ni är finast av de vi väljer mellan...
    Olle eller Edvin?

• Svar på tråden Vilket namn är finast?
  • Jessi01

Av de två namnen så tycker jag Edvin.

Annars kanske Emrik eller Emerik vore något?

• GrönaDruvan
    Trolla79 skrev 2016-04-18 21:58:15 följande:

Olle röstar jag på! :)

Vad heter syskonen?

Vill helst inte gå ut med det än, ifall nån känner igen namn kombinationen. Är så tidigt i graviditeten. Ingen vet att jag är gravid...
    Men namnen klingar fint med båda dessa!
  • Trolla79
    GrönaDruvan skrev 2016-04-19 13:52:36 följande:

Vill helst inte gå ut med det än, ifall nån känner igen namn kombinationen. Är så tidigt i graviditeten. Ingen vet att jag är gravid...

Men namnen klingar fint med båda dessa!

Jag förstår! Grattis ;)

Olle låter så mjukt och passar både liten som stor, anser jag för jag känner två fina Olle i olika åldrar.

Edvin är också fint men jag föredrar namn som är lite ovanligare, många små "Edvin" på förskolorna där jag bor :)

Har jag inte fått välja namn på en enda av mina sex töser, de har "populära" namn... Fast de passar såklart jättebra i dem när jag väl vant mig haha
  • fluu

Edvin. Olle är så oerhört sött. Fast allra helst Olof och så Olle som smeknamn.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • modsey

Olle! Alla jag känner dom heter olle är bra snälla människor. Mitt favvo namn som jag i bland kan ångra lite att vi inte tog till ena sonen

• Cilla93

Båda är fina namn. Olof är lite rejälare och Olle är ett fint smeknamn till Olof. :)

• tulip79

Gillar Olle. Edvin är oxå fint så länge det uttalas som det stavas. Tycker Ädd-vinn låter gräsligt.

• Tuffs

Eftersom min plutt heter Edvin så tycker jag såklart att det är finast! <3

Det börjar bli lite trendigt! Finns en bebis till i föräldragruppen som heter det (enda det finns två av) och på varje öppnis är det minst en annan Edvin som brukar vara där

Svar på tråden Vilket namn är finast?