• vhn

BF början av December-16

Hej
    Jag hoppar gärna in här! Har bf 7-9 dec. Ska på vul imorgon och hoppas verkligen allt ser bra ut! Har en dotter sen innan som snart fyller två. Är jättetrött mår illa till och från o har ömma bröst till o från.

• vhn
    GrönaDruvan skrev 2016-04-24 10:50:29 följande:
    Välkommen! Spännande, då får du berätta vad resultatet blir på vul!
    Här ingår ul i vecka 12, så jag hoppar faktiskt vul denna gång, fastän jag är extremt nojjig att nåt är fel. Tänker att jag sparar de 500:- det kostar...
    Tack!
    Allt såg bra ut idag! Tickande hjärta o mättes till v 7+3 helt enligt mens. Fick en ny tid om två veckor då man ser lite mer.
    Jag får dessa för att jag haft flera MF o har gjort utredning. Så dom följer upp lite extra vilket vi tycker känns väldigt skönt! Har just nu frikort oxå efter att ha tagit bort flera födelsemärken så kostar oss inget.
    Hur mår ni andra idag?!
  • vhn
    GrönaDruvan skrev 2016-04-27 17:25:57 följande:

Hur mår ni?
    Jag drömde en sån hemsk dröm inatt. Att jag fick missfall och det var en blond liten pojk.
    Sen när jag gick upp så blödde det lite idag igen när jag va på toa. Det är så lite så är inte så orolig, men ändå är jag...

Jag mår ok.. Helt sjukligt trött just nu.. Suttit i möten hela dagen o verkligen behövt anstränga mig för att inte somna...
    Hoppas verkligen att allt går bra trots blödningen! Har du nåt vul inbokat?
  • vhn
    GrönaDruvan skrev 2016-04-29 22:35:01 följande:

Jag tror det är kört för min del
    14 månaders försök och nu är det nog över.
    Så ledsen...

Åh nej! Varför tror du det? Blöder du mer? Har du ont?
  • vhn
    GrönaDruvan skrev 2016-04-30 07:17:21 följande:
    Fjärde dagen med blödning nu...det rinner lite på morgonen men under dagen kommer det bara på papper. Fast det är klumpar också nu, så tror tyvärr det är kört. Så ledsen
    Kramar! Styrka till dig!
    Ska ni åka in till gyn o kolla?
  • vhn
    GrönaDruvan skrev 2016-04-30 10:05:25 följande:

Det var missfall...

Nej!! Va tråkigt :(
    Hoppas det tar sig snabbt igen!
Svar på tråden BF början av December-16