• UlrikaLagunoff

vad fan är det som gör ont?

Jag är i v 7 (6+1) och idag på eftermiddagen började jag få en dov strålande smärta långt ner i svanken (på gränsen till rumpan) som bara har ökat i styrka, nu vill jag nästan bara gråta av smärta. Den strålar och känns som att någon tagit en kniv och hugger mig långt ner i svanken ut mot skinkorna/höfterna..

Kan det vara foglossning så här tidigt? Upplevde aldrig foglossning med första barnet så vet inte hur det ska kännas..

• Svar på tråden vad fan är det som gör ont?
  • zbaby

Jag fick foglossning i v.6. Satt i ordentligt till v.12.. Åt alvedon varje dag, gjorde riktigt ont..
    Men sedan försvann det helt resten av grav. Första grav hade jag foglossning från v26-40.. Tydligen antingen eller sade bm..

• JiPe

Jag fick foglossning i v 7 typ. Väntar dock tvillingar hihi.. Trots att jag fick det tidigt så har det inte förvärrats så mycket under graviditetens gång i alla fall. Jag har dock inte den typ av smärta du beskriver. Hoppas det känns bättre för dig snart!

• CAL
    Snövits skrev 2016-04-24 19:41:43 följande:

Låter mer som ischias.

Jupz.....iaf något som trycker mot nerven när det är strålande smärta. Boka en bra massör men säg att du är gravid!
Svar på tråden vad fan är det som gör ont?