Inlägg från: Majanathalie |Visa alla inlägg
  • Majanathalie

BF Januari 2017

Hej! Fick reda på idag att jag var gravid, är 21 år. Om jag räknat rätt så blir det bf i januari någon gång! Detta blir första barnet och jag ser så fram emot det då jag längtat efter det sååå länge! :)

• Majanathalie

Håller med om Facebook grupp! :)

Förresten, är det någon som har tips vad man kan äta mot illamående?

• Majanathalie

Håller med! Jag har köpt gravid tabletter för dom på Apoteket tyckte jag skulle köpa den burken istället för folsyra bara då gravid burken innehöll massa vitaminer + folsyra och så med. Har ätit mina i tre dagar nu! :)

Ringde till barnmorskan idag, så på måndag ska jag på hälsosamtal! Det ska bli spännande. Håller tummarna att allt kommer gå bra nu!! :)

• Majanathalie

Jag har gjort en hemlig grupp på fb som heter "BF januari 2017" vet inte om ni kommer se den om ni söker?

• Majanathalie

Hmm. Ja det blir svårt då för vet inte hur ni ser ut heller om jag söker på namn och kanske bjuder in fel medlemmar haha.

• Majanathalie

Måste nog Göra så! Eller om ni skickar i meddelande med erat vant och hur eran profilbild ser ut + omslagsbild så skickar jag vänförfrågan och bjuder in er i gruppen. :)

• Majanathalie

Hej! Gud vad roligt :) grattis!!

Skicka meddelande till mig med namn och förklara hur din profilbild och omslagsbild ser ut Så ska jag försöka leta upp på fb och sedan bjuda in i gruppen!

• Majanathalie

Jag har gjort en fb grupp så det är bara att skriva i meddelande till mig med namn och beskrivning på profilbild och omslagsbild så det är lättare att hitta, ni som vill vara med.

Svar på tråden BF Januari 2017