BF Januari 2017
Hej! Fick reda på idag att jag var gravid, är 21 år. Om jag räknat rätt så blir det bf i januari någon gång! Detta blir första barnet och jag ser så fram emot det då jag längtat efter det sååå länge! :)
Hej! Fick reda på idag att jag var gravid, är 21 år. Om jag räknat rätt så blir det bf i januari någon gång! Detta blir första barnet och jag ser så fram emot det då jag längtat efter det sååå länge! :)
Haha ja du det vet jag inte... Senaste mensen var iallafall 30 mars :) okej vad roligt!!
Håller med om Facebook grupp! :)
Förresten, är det någon som har tips vad man kan äta mot illamående?
Håller med! Jag har köpt gravid tabletter för dom på Apoteket tyckte jag skulle köpa den burken istället för folsyra bara då gravid burken innehöll massa vitaminer + folsyra och så med. Har ätit mina i tre dagar nu! :)
Ringde till barnmorskan idag, så på måndag ska jag på hälsosamtal! Det ska bli spännande. Håller tummarna att allt kommer gå bra nu!! :)
Jag har gjort en hemlig grupp på fb som heter "BF januari 2017" vet inte om ni kommer se den om ni söker?
Hmm. Ja det blir svårt då för vet inte hur ni ser ut heller om jag söker på namn och kanske bjuder in fel medlemmar haha.
Måste nog Göra så! Eller om ni skickar i meddelande med erat vant och hur eran profilbild ser ut + omslagsbild så skickar jag vänförfrågan och bjuder in er i gruppen. :)
Hej! Gud vad roligt :) grattis!!
Skicka meddelande till mig med namn och förklara hur din profilbild och omslagsbild ser ut Så ska jag försöka leta upp på fb och sedan bjuda in i gruppen!
Jag har gjort en fb grupp så det är bara att skriva i meddelande till mig med namn och beskrivning på profilbild och omslagsbild så det är lättare att hitta, ni som vill vara med.
Okej, annars är gruppen hemlig också :)
Skriv i meddelande till mig så berättar jag där :)
Ja det har jag, men kan inte bjuda in någon utan att veta namn osv :)
Jag svarade att jag inte hittade dig och att du skulle prova söka upp mig men inte gjort :)
Har bara fått från lillalady :)
Nej hittar inte dig :(