Ballerinan skrev 2016-04-27 20:37:30 följande:
Jag vet inte! Tips? Ditt första med va? Jag har berättat för min lärare bara. Pluggar YH och har haft ångest över skolan men hon tog bort den ångesten så nu är det bara fritt fram. Vill berätta för mamma och pappa här näst, men är i v 5 så känns lite tidigt. Tycker det är lite svårt med alkoholen, det är ju då folk misstänker att man är gravid för man dricker alkoholfritt. Sist sa jag att jag va sjuk.
Har berättat enbart för min mamma, i och med att jag fick missfall sist så tänker vi nog vänta tills v12 eller 13 om man kan hålla sig så länge ;) Ska börja på ett jobb nu som timanställd och i sommar så vet inte om jag ska prata med chefen. Har jobbat där förut så är ju inte ny så men man känner ju sig lite nervös inför sånt med :) Ja jag är med vecka 5 idag eller 4+0 idag så är ju ganska tidigt. Ja det kan jag tänka mig att det är svårt att veta vad man ska göra för att undvika att folk märker ;) Jag själv har aldrig varit någe intresserad av alkohol så avstår jag så är det ingen som kommer att blir fundersamma :) När var du beräknad?????