Inlägg från: bebisdags |Visa alla inlägg
  • bebisdags

Vi som precis plussat - dela känslor och tankar

Hej plussade i torsdags två dagar innan BIM (enligt mig ganska svagt + men ändå +, bild finns på min sida).. Är det bara jag som får känslan "Är det verkligen sant"  ? Tänker att det är något fel på testet då de  känns så overkligt eller är väl  snarare oro eftersom jag vill det så mycket. Känns även som att mensen kommer komma och jag kommer bli riktigt besviken.. Varför känner jag så här? Är ju verkligen super glad men oroar mig hela tiden.. Kanske går bort efter ett andra test.Någon som känt så som jag känner?

• bebisdags
    bebisdags skrev 2016-06-26 00:21:42 följande:

Hej plussade i torsdags två dagar innan BIM (enligt mig ganska svagt + men ändå +, bild finns på min sida).. Är det bara jag som får känslan "Är det verkligen sant"  ? Tänker att det är något fel på testet då de  känns så overkligt eller är väl  snarare oro eftersom jag vill det så mycket. Känns även som att mensen kommer komma och jag kommer bli riktigt besviken.. Varför känner jag så här? Är ju verkligen super glad men oroar mig hela tiden.. Kanske går bort efter ett andra test.Någon som känt så som jag känner?

Bifogar bild här också.. Men vet att många skrivit att det är ett solklart plus men får inte bort tankarna ändå:(

• bebisdags

Skönt att det inte bara är jag men dessvärre tror jag att jag fått ett super tidigt missfall då jag testade imorse med samma test och det visade ett svagare +, knappt så jag får med det på bild och de är 4 dagar efter och BIM +1 så borde blivit starkare:( Har dock inte fått någon blödning eller smärta än så kan inte vara 100% men lutar väl mot super tidigt missfall :(

• bebisdags
    Novembersmile skrev 2016-06-26 07:55:35 följande:

jag är precis likadan. har tagit massor av test de senaste dagarna. testlagrets stickor visar svaga rosa streck, clearblue visar tydliga plus. Och idag tog jag ett digitalt med veckoindikator som visade gravid 1-2. Så nu får jag hejda mig och sluta testa.

Har ett mf i bagaget i v 5+6 sen i september.. så nojar att det kommer gå likadant nu. så jag tror att det är naturligt att man blir orolig.

Solklart plus iallafall! grattis!

Svarade ovanför glömde citera:)

Tillägger Grattis vad roligt!!:)
Svar på tråden Vi som precis plussat - dela känslor och tankar