Vi som precis plussat - dela känslor och tankar
Plusade oplanerat och har ett stort dilemma eftersom vi bröt upp för några veckor sedan. Jag har berättat om det, men han har inte svarat. Vad gör man då?
Plusade oplanerat och har ett stort dilemma eftersom vi bröt upp för några veckor sedan. Jag har berättat om det, men han har inte svarat. Vad gör man då?
Känner ni symptom hela dagarna förresten? Ibland känner jag mig supergravid och nästa stund som om jag sett helt fel på testen och inbillat mig allt. När på dygnet känner ni i så fall av mest?
Plussade i morse på bim-1 så nu är ju missfall det man går o oroa sig för istället
Vågar knappt har byxor över magen eller bälte på sig i bilen :/ knäppt jag vet men så känns det
Något som vet hur mycket man själv kan påverka igentligen för att det ej ska bli missfall
Eller är det mer kroppens sett och berätta att något va fel på barnet?
Utgå ifrån dig själv! Tänk vad du vill och känner, räkna inte med honom! Kommer du orka, klara ett barn själv? Vill du ta hand om ett barn själv? Väg för och nackdelar ocj väg inte in honom! tänk på vad du känner och vill, det tror jag är det bästa!
Nu fick jag svar i alla fall och det kan ha varit en av de mest märkliga och känslokalla reaktioner jag någonsin hört. Han sa att det är bra att veta att han är fertil ifall han skulle vilja ha barn med någon annan.
Ursäkta. Men. Fy fan vilket as! Så jävla känslokallt. Jag blir riktigt arg på dessa mans-as som finns! Hade varit kul att jävlas med honom och säga att du tänker behålla och börja dra in hur mycket du skulle behöva i underhåll. Alltså. Hans reaktion är ju sjukt hemsk!