Inlägg från: Galenlängtan |Visa alla inlägg
  • Galenlängtan

Vi som precis plussat - dela känslor och tankar

Hej på er!

Vi plussade i tisdags, känns som en evighet sen, så mycket tankar och känslor dessa två dygn. Är i v 5 så dessa 7 veckor till vecka 12 kommer kännas långa sen kommer väl inte oron vara över men kännas lite bättre iallafall, Fick missfall förra året i juni. Jätte jätte glad över plusset men känner mig väldigt orolig och nervös. Bf 17/3 :)

• Galenlängtan
    Makintoch skrev 2016-07-15 00:02:06 följande:
    Grattis till plusset! Jag upplevde att dom tre första veckorna gick långsamt för då var det så mycket tankar och funderingar! Men efter ett tag börjar veckorna gå snabbare och vips så har du passerat vecka 12!
    Tack så mycket :) Ja vi får hoppas att 40 veckor går så här långsamt haha
  • Galenlängtan
    Sabina91 skrev 2016-07-20 14:15:07 följande:

Det vart ett missfall, det var en tvillinggraviditet men en ofostrlig sådan, alltså en graviditet utan foster där bara hinnsäckarna fanns. Fick cytotec med mig hem och tog det när bonusbarnen hade somnat och har haft sådana kramper att jag tillbringat natten på badrumsgolvet i princip. Har fortfarande så himla ont och det jobbiga är att ingen smärtlindring hjälper på mig heller direkt plus att jag blivit så himla yr och svettas galet mycket.

Livet känns rätt ruttet just nu men önskar er andra lycka till och hoppas ni aldrig behöver gå igenom det jag gjorde inatt <3

Jag beklagar så hemskt mycket. <3 Kram
Svar på tråden Vi som precis plussat - dela känslor och tankar