Myspys85 skrev 2016-08-18 07:45:35 följande:
Frkmaria skrev 2016-08-12 14:19:26 följande:
Usch. Lider med er. Högg till ordentligt i hjärtat när jag läste! Alla tankar till er! Vi ska på rul på måndag och jag oroar mig lite för att något ska vara fel. Tycker dock jag känner rörelser så jag hoppas verkligen allt är som det ska! Kram!
Hallå, hur gick det för er på RUL? Hoppas bra! Behöver lite glada nyheter nu när allt känns så deppigt.
Det gick väl så bra det kan gå!
Två små fina FLICKOR rumlade runt där inne. Helt fantastiskt, kan fortfarande inte riktigt förstå att det faktiskt är två människor i magen. Jag känner ju ingenting tycker jag, men jag såg ju hur de rörde sig och hade sig där inne på RUL. Allt var bra med dem, vad de kan se. Häftigt också att de kan zooma in så pass och titta på alla kammare i hjärtat osv.
Vi blev chockade över att det var två tjejer, vi var heeeelt inställda på två tjejer. Så nu är vi helt förvirrade över vad de ska heta...
Något bra med tvillingar är ju också att jag får göra en massa extra ultraljud, dags om två månader igen nästa gång.
Sedan var jag hos BM igår också och fick höra tjejernas hjärtan för första gången. Hon försökte lyssna på båda samtidigt, men då blev det bara rundgång