Myspys85 skrev 2016-06-17 07:14:24 följande:
Grattis! :) Jag kan förstå chocken, men det kommer gå bra! Som sagt så får ni ju två som kan underhålla varandra och ha glädje av varandra under hela uppväxten, dubbel glädje helt enkelt. När jag själv mår som sämst önskar jag lite att jag bara på tvillingar, så man kunde få två överstökade på en gång liksom ;) Hur känns det nu, har ni hunnit smälta nyheten?
Haha. Jag har också tänkt tanken "om det vore tvillingar så slipper vi resten sen!" :) hur fan ska man orka en omgång graviditet till när man dessutom har en att ta hand om. Fattar inte hur det ska gå till?
Myspys85 skrev 2016-06-17 07:31:58 följande:
Förresten, någon som har några roliga cravings än? Jag har extremt svårt för sötsaker nu (älskar det i vanliga fall) så det enda jag är sugen på till mellanmål/fika är salta kex, kanelsnurror (big craving!) och popcorn :p Är dock inte så nyttigt med allt detta salt, så jag får hålla mig lite... Matmässigt vill jag ha proteinrika måltider, helst typ hamburgare! Nästa vecka blir det att köpa hem blodpudding tror jag, dreglar bara jag tänker på det, med ett stekt ägg till! ;)
Jag har cravings på smält smör. Rostad macka med smält smör. Majskolv med smält smör. Nypotatis med smält smör. Haha. Annars inget så. Salt typ. Och är inte heller lika godis- och sockersugen lägre. Dock botar toffifee illamåendet perfekt har jag märkt. Så lite socker slinker ju ner. :)