lillasysterfia skrev 2016-06-20 09:58:24 följande:
Tror vi har fått en av världens snällaste bebisar. Han skriker sällan och sover hela 7 timmar i sträck på nätterna, så jag ska inte klaga! Vi fick sluta med ammningen då det blev en psykisk spärr för mig (glad mamma=glada barn) Jag har lyckats flyga själv med lilleman, treåring och femåring vilket gick superbra! Är så stolt över pojkarna!
Oh vad härligt att det gick bra att flyga med alla barnen. Det kan ju vara rätt jobbigt om de får ont i öronen eller inte orkar sitta still.
Bra beslut gällande amning. Man måste göra det som känns bäst för att allt ska fungera
Min dotter skriker mindre nu så koliken börjar avta, vilket känns riktigt skönt. Hon sover rätt ok på nätterna. Somnar runt 19-20 för natten, äter ett mål vid 23-24, sover till 03 för att sen stånka och stöna (pruttar mycket, tappar nappen) fram till 05. Sen går vi upp. Jag och min man delar på nätterna. Bebisen sover på nedre våningen (i gästrummet) med en av oss så att resten av familjen får sova i lugn och ro. När vi märker att nätterna blir bättre så flyttar även bebisen upp men just nu känns denna lösning bäst
.