Nystjärna skrev 2016-05-26 19:57:09 följande:
Hej på er allihopa :)
Hur mår ni och hur går det för er?
Här är allt okej. Min lille prins blir 2 månader idag,vart tar tiden vägen?!! Men underbart!! <3 Det fortsätter och gå bra mellan storasyster och lillebror. :) Hon är så snäll och omtänksam och mån om honom. Hon hade blivit så ledsen förra veckan när hon och pappa kom hem,men jag och lillebror var inte hemma. Då hade hon blivit ledsen och frågar vart vi var och letat efter oss hemma. Vant sig snabbt vid och ha lillebror hos sig. Hon vill alltid att han är med eller ha koll på honom,likadant om han inte sitter bak i bilen jämte henne,då blir hon arg och ledsen. Min stora tös <3 :)
Annars så fungerar amningen bra,han äter och växer på bra :) Dock kör vi fortfarande med mjölkprotinsfri kost för mig. Han reagerade när jag råkade få i mig de för 2 veckor sen,så låter bli sånt. Men blivit bättre men inte helt bra än. Hoppas bara de försvinner när han blir äldre och ingen mer allergi men får ta de för vad det är. Bara han växer och mår bra och det gör han. Men vill gärna få svar och besked nu. Men får se vad BVC säger i veckan som kommer,när vi skall dit. Men så skönt att han ändå växer och går upp i vikt. När det gäller huvudet så har det blivit värre,vi tänker på hur han placerat huvudet och använder special kudden och mycket maglägge. Så bara fortsätta så,gillar inte sjukgymnasten eller hur de pratar och letar fel som inte finns!! Så jobbar på hemma som vi gör och avvaktar med att åka dit nu ett tag. Mår bara dåligt och stressad av besöken dit så. Vill bars njuta av min fantastiska familj och son :) <3
Hoppad allt är bra med er. Stor kram till er ifrån oss :)
Här blir Elise två månader på lördag. De går fint men har mer och mer börjat gå över till ersättning, de blir för mycket för mig psykiskt men jag ammar fortfarande de största målen varje dag. Sist vägde hon 4,4 kg och får se på onsdag igen. Då ska även äldsta sonen med på 4 årskoll. Kram på er!