Inlägg från: lillasysterfia |Visa alla inlägg
  • lillasysterfia

Mars/Aprilbebisar 2016

Lillkillen är snart 4 veckor. Har fått ge lite extra med ersättning främst på kvällen annars får jag inte sova ordentligt. Annars är det en nöjd kille som älskar att sova på pappa eller i vagnen. Tror inte jag kommer amma så länge då jag inte riktigt trivs med det. Har själv haft en lite sämre dag med dåligt tålamod och stog och grät för att jag brände såsen till middagen. Dessa hormoner!

• lillasysterfia

En månad har gått fort. Ska snart på bvc på en mån kontrollen. Annars rullar allt på för fullt med en känslig femåring och en trotsig treåring. Men med en nöjd bebis så går det ganska bra! Jag har försökt att komma ut en del sen lilleman kom. Öppna förskolan har varit en räddning. Umgås med andra vuxna! Hoppas ni får en härlig dag. Här blir det en lunchdate med maken sen!

• lillasysterfia

Tror vi har fått en av världens snällaste bebisar. Han skriker sällan och sover hela 7 timmar i sträck på nätterna, så jag ska inte klaga! Vi fick sluta med ammningen då det blev en psykisk spärr för mig (glad mamma=glada barn) Jag har lyckats flyga själv med lilleman, treåring och femåring vilket gick superbra! Är så stolt över pojkarna!

Svar på tråden Mars/Aprilbebisar 2016