BIM - juni 2016
Jag kommer hänga i denna tråd trots att jag har bim i slutet av maj
Känner igen många, sedan innan. Sjätte försöket.
Jag kommer hänga i denna tråd trots att jag har bim i slutet av maj
Känner igen många, sedan innan. Sjätte försöket.
Ja kör på båda då ja kommer förmodligen kunna testa redan i maj håller tummarna
är gärna med här. sent missfall och skrapning i april men har nu fått första mensen. hoppas att äl fungerar nu i maj och isf bim ca 3/6. ngn här som är litenäldre? själv 38 så känner väl lite extra press..
Kunde knappt hålla mig för skratt nyss, maken frågade när min ägglossning är kul att han försöker ha koll och dra sitt strå stackarn
Ska tillägga att jag överkonsumerat sushi nu innan början på äl, men nu är de slut med de. Älskar sushi och tycker det är perfekt sommar-mat men får bli med endast avokado nu. Älskar sushi, sashimi och sånt så kommer bli jobbigt att inte kunna äta de mer om de nu tar sig. Men väljer en bebis före sushi alla dagar i veckan :D
På äl +6 någonting, bim 27/5. Fick värsta yrselattacken sittandes idag och har haft huvudvärk hela dagen. Bubblat jättemycket i magen så den svällt... När skulle man kunna börja testa? Imorgon?
7 dagar kvar till bim idag... Hemsk molvärk och fått någon foglossningsliknande smärta i blygdbenet. den här pms:en blir värre och värre. Utbrott fick jag idag också ett mega deluxe dessutom. Ja ja vi skyller på pms monstret
Åh Välkommen till min dag fick ett superutbrott när maken min spräckte skärmen på min mobil idag..hela mobilen Fucked.... :( suck...
Bim idag. Testade igår o fick ett pyttesvagt streck som syntes vid genomlysning m lampa. Idag negativt,, imorgon , vi får se...
Mensen kom idag så nu blir BF f nästa barn om det tar sig exakt samma som flickan vi har. Hade varit lite kul. Bim 24/6 midsommarafton. Nu är vi inne på femte försöket efter missfallet. Flickan vi har tog sig på första o sista graviditeten tog sig på första försöker så detta är så frustrerande....
Grattis till alla som plussat. Hoppas få se fler plus imorgon
Fick mens inatt. Tog ett likadant test bara föf att se om det blev nått sträck men det blev helt blankt. Vilken dålig kvalitet? Blir irriterad, hade det varit ett tidigt missfall borde det inte blivit blankg i morse utan fortfarande nån rest tänker jag. Ska inte testa förens mensen är sen någonsin mer, man kan ju ändå inte dra någon slutsats.
Well, på det igen då. Nästa ägglossning sker mitt i flytten så tveksamt om vi kommer få till det då.
Jag har blivit knäpp. Mensen kom ju i onsdags, blödde normalmycke under dagen sen inget mer. Lite färg på pappret från gammalt blod men ingen mer blödning. Men mensverk och ömma bröst och fortsatta spöksträck på testlagret. Såhär såg det ut nu på kvällen, äl +20 typ. Är samma test, syns nånstans mellan i normalt ljus. I "mörkt" syns det tydligare, hur knepigt är inte det. Inte trixat med bilden bara hållt det i skuggan.
Cd 14 så äl idag vi kommer satsa på att sexa efter äl mer intensivt än innan.
Bim på min födelsedag bf blir dotterns födelsedag så många datum att tänka på denna cykel
Dag4 skulle ja inte bry mig om dock dag 3 som den kan fortfarande vara levande men kan ju släppt dag1 sent också så då är ju inte 3:e dagen speciellt viktig men jobbiga att inte veta...blir så jobbigt med 3dgr i rad då lusten inte riktigt är kvar..tyvärr
Kul med alla plus!
BIM 24/6 och idag är mina bröst svullna och jag har en brännande känsla längs m sidan av brösten. Gör svinont! Hoppas verkligen inte detta är ett nytt PMS, har gått igenom de flesta symtom sista månaderna men inget plus tyvärr