Inlägg från: marengen90 |Visa alla inlägg
  • marengen90

BIM - juni 2016

Tror det inte tog sig alls för oss. Bara blanka tester och har en stark känsla av att mensen är på ingång (Bim -3). Har dock en kort cykel så nästa äl borde bli runt 22e maj :) Fler med äl kring det datumet?

BIM 5/6

• marengen90
    columbus skrev 2016-05-09 18:52:13 följande:

Nu kör jag bara en helt vanlig mensapp men jag har haft regelbunden mens de senaste tre månaderna (sedan jag tog ut min p-ring) och enligt den så är ÄL runt den 23:e för mig :) Spännande!

Jag kör också en app, p-tracker. Den brukar faktiskt ha rätt :) Nu vill jag bara att mensen ska komma så jag slipper fundera!

Kul att kunna följas åt! :)
  • marengen90

Roligt att vi är många med äl runt 21-23e. Spännande att följa alla och hoppas det är våran turmånad!!!

Vi pratar barn hela dagarna här hemma och just nu pratar mannen olika teorier om hur man gör pojkar och hur man gör flickor haha. Tydligen hänger det på hur mannen rakar skägget, bara så ni vet ;)

• marengen90

Vi kommer också köra utan tester. Jag skulle bara stressa upp mig. Varannan eller var tredje dag kommer vi köra på. Nu vill jag bara ha mensen och komma igång! Tålamod är inte min grej ;P

• marengen90

Frustrerande! Skulle fått mens igår och bara väntar och väntar. Förra månaden missade vi äl pga en dum förkylning, och neg tester under veckan och igår. Blir så trött! Vill bara få mensen och kom igång med 2a försöket.

• marengen90

Det räckte med att klaga på familjeliv så kom rosa flytningar på beställning! Äntligen :)

Äl om 1,5 vecka :D

• marengen90
    Zoey90 skrev 2016-05-13 20:02:26 följande:

Hur räknar ni dagarna? Räknar ni dag 1 som mensens första dag, eller som första mensfria dag?

Mensens första dag räknas som cykelns första dag, dag 1 alltså :)
Svar på tråden BIM - juni 2016